וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת זהב לאשכים: האם זה אמצעי המניעה הגברי החדש?

האם גם גברים יוכלו להשתמש באמצעי מניעה לטווח ארוך מבלי לחשוש שהנזק שלו יהיה בלתי הפיך? מדענים סינים הודיעו לאחרונה על פיתוח קוקטייל שעשוי לסייע לגברים לשנות את הדרך שבה הם לוקחים חלק בתהליך תכנון המשפחה

אמצעי מניעה. ShutterStock
עד כה נשים הן אלה שהשתמשו באמצעי מניעה לטווח הארוך. אמצעים למניעת הריון/ShutterStock

זוגות רבים שמעדיפים לחכות עם תהליך הרחבת משפחתם נעזרים באמצעי מניעה ותיקים, שמיועדים לנשים, כמו דיאפרגמה, התקן תוך רחמי או גלולות חודשיות. מחקר סיני חדש שפורסם לאחרונה בכתב העת של האגודה האמריקאית לכימיה מנסה להעביר את האחריות לפתחם של הגברים.

החוקרים מאוניברסיטת נאנצ'אנג דיווחו על שימוש מוצלח בזריקת קוקטייל לעכברי מעבדה שהביא לחסימת זרע לטווח ארוך, אך לא באופן בלתי הפיך. הקוקטייל מורכב מכימיקל שמכונה EDTA שלו יכולת לקטול זרע , ומחלקיקי זהב שמסודרים בארבע שכבות ויוזרקו לאשכים וימנעו מהזרע לעבור אל הפין.

עוד בנושא:
הגלולה מתה, הקונדום גוסס: השנה שבה העולם החל להימנע אחרת
אמצעי מניעה מבטיח לגברים נמצא יעיל בניסוי על קופים
מסתבר שגניקולוגים לא באמת מבינים מה נשים רוצות

השיטה סייעה לחוקרים למנוע מעכברים להזריע נקבות במשך 60 ימים והם אף הצליחו לבטל את השפעת החומר באמצעות מנורת אינפרא אדומה שהצליחה לפרק את חלקיקי הזהב ואת החומר מדכא פליטת הזרע ולהשיב לעכברים את פוריותם.

זוג בחדר לידה. ShutterStock
"מאמינים שיותר גברים ירגישו מחויבים לקחת אחריות על הריון למען נשותיהם". גבר ואישה מתכוננים ללידה/ShutterStock

"הגיע הזמן לספק אמצעי מניעה נוח, הפיך ואנושי לטווח ארוך לגברים", כתבו המדענים במחקר, שמבקשים לייצר את אמצעי המניעה הגבריים הראשונים בעולם, "עם התפתחותם של רעיונות, מודעות, ידע וגישה של גברים, אנו מאמינים שיותר ויותר גברים ירגישו מחויבים לשאת בנטל ולקחת אחריות על הריון למען נשותיהם".

למרות שהתוצאות שהשיגו ראש צוות המחקר פרופ' שיאוולי וואנג ועמיתיו נשמעות מבטיחות מאוד, חשוב לציין שמדובר בשלבים מוקדמים מאוד של הפיתוח ויש לבדוק את היעילות של הקוקטייל על בני אדם ולוודא שאין פגיעה בטווח הקצר או הארוך לאחר הזריקה. פרופ' וואנג סיכם בהבטחה שהאמצעי החדש לא ישפיע על איכות חיי המין של הגברים שישתמשו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully