פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      אין לכם זמן? 5 אימונים מעולים שיחזקו את הגוף ב-5 דקות

      אנחנו יודעים כמה אתם אוהבים להגיד לעצמכם שאין לכם זמן להתעמל, אבל אחרי שתקראו את זה, כבר לא תוכלו לשקר לעצמכם יותר. הנה כמה מהדברים הכי בריאים שאתם יכולים לעשות לעצמכם במקום לשתות עוד כוס קפה

      בטן סטטית (ShutterStock)
      יש לכם חמש דקות? גבר ואישה בפלאנק (צילום: shutterstock)

      מכוני הכושר ברחבי העולם הולכים ומתעשרים בזכות אותם אנשים שנרשמים אליהם בפרץ של מוטיבציה ואז מבינים שהלו"ז הצפוף לא מאפשר להם לנתק את עצמם לשעה שלמה כדי להתעמל. ככה זה כשהיום שלנו כל כך עמוס, עד שבסופו אנחנו פשוט לא יכולים לדמיין את עצמנו מזיעים מול עשרות אנשים במקום להתכרבל על הספה עם סרט וחטיפים.

      עוד בנושא:
      7 פתרונות שיעזרו לכם להמשיך להתאמן בקור ובגשם
      רק לא כפיפות בטן: התרגילים הכי יעילים לבטן שטוחה
      זה המשקה שאסור לכם לשתות אחרי אימון

      במצב כזה, המוח הופך להיות יצירתי במיוחד בניסיון לשכנע את עצמו לוותר על האימון הארוך והמפרך, אבל מה אם נגיד לכם שאתם לא חייבים למסור את נשמתכם למשקולות ומכשירי הריצה למשך שעות ארוכות כדי לעשות לעצמכם קצת טוב? אנחנו חלילה לא מציעים לכם לוותר לגמרי על האימונים הארוכים, שמהווים חלק חיוני בבריאות הגוף והנפש, אבל כן נוכל לספר לכם על כמה תרגילים פשוטים וקצרים יותר שיאתגרו את הגוף שלכם גם תחת אילוצי הלו"ז שלכם.