וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק ענק במשקל של יותר מ-7 קילו נולד בטקסס

בני זוג מטקסס ידעו שהתינוק שלהם כנראה יוולד גדול, אבל הם ציפו למשהו באזור של 4 קילוגרמים. בנם, עלי, נולד במשקל של 7.020 ק"ג. "לא ציפינו לשבעה קילו. אף אחד לא ציפה לזה"

ג'ניפר מדלוק ובנה התינוק שנולד במשקל 7 קילו בטקסס. go fund me, צילום מסך
הכל גדול יותר בטקסס. עלי ואמו מיד לאחר הלידה בחדר הניתוח/צילום מסך, go fund me

בארה"ב יש ביטוי שגור שאומר שהכל גדול יותר בטקסס (everything is bigger in Texas) וכנראה שכמו בהרבה קלישאות אחרות, גם בו יש יותר מגרעין של אמת. תינוק במשקל שובר שיאים (ומאזני שקילה) נולד לפני כשבועיים בבית החולים בארלינגטון טקסס. משקל הלידה שלו היה מעט יותר מ-7 קילוגרמים. גובהו של התינוק גם הוא היה יוצא דופן ועמד לאחר לידתו על 54 סנטימטרים.

רק כדי לסבר את האוזן או את העין, רוב התינוקות נולדים במשקל של 2.700-3.600 קילוגרמים, וגובהם הממוצע בדרך כלל אינו עולה על 50 ס"מ. התינוק העצום נולד ב-12 בדצמבר בניתוח קיסרי. הוריו, ג'ניפר ואריק מדלוק, שניהם מורים למוזיקה בבית ספר בעיר ארלינגטון בטקסס, סיפרו כי זהו בנם השני, וכי יש להם בת נוספת, אנאבל בת השנתיים.

עוד בנושא:
האם משקל הלידה משפיע לנו על האישיות?
מחקר גילה כמה שנים בדיוק ילדים מורידים לכם מהחיים
למה כולן פתאום רוצות "אפס הפרדה" לאחר הלידה?

לדבריהם, גם אנאבל היתה תינוקת גדולה, שנולדה במשקל של קצת יותר מארבעה ק"ג, כך שהם ציפו לתינוק גדול - אבל לא כזה גדול. "לא ציפינו לשבעה קילו. אף אחד לא ציפה לזה", אמרה האם הטרייה ג'ניפר בראיון ל-USA Today. בני הזוג העניקו לו את השם עלי. גם הרופאים שיילדו את ג'ניפר וראו לא מעט לידות בחייהם הופתעו מגודלו של התינוק. המנתח שביצע את הניתוח הקיסרי אמר כי בשלושים שנות עבודתו מעולם לא נתקל בתינוק כל כך גדול.

לאחר לידתו בניתוח קיסרי, עלי הועבר ליחידה לטיפול נמרץ ביילודים, משום שסבל מכמה בעיות בריאותיות שנבעו ממשקל הלידה הגבוה שלו. רמת הסוכר בדמו היתה נמוכה מאוד, וכך גם ספירת הטסיות בדמו. בנוסף, הוא סבל גם מקוצר נשימה. בתום אשפוז של שבוע השתפר מצבו והוא חזר הביתה עם הוריו.

התינוק הגדול ביותר שנולד אי פעם בהיסטוריה המתועדת שקל 10.434 קילוגרמים. הוא נולד בסביל, אוהיו, בשנת 1875 ומת כ-11 שעות לאחר לידתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully