וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מאכלים מסויימים גורמים לנו לרוץ לשירותים?

30.11.2018 / 6:36

הבשורה הטובה היא שברוב המקרים לא מדובר בהשפעה של אוכל ספציפי, אלא ברפלקס טבעי לחלוטין שמאפשר לכם לפנות מקום לאוכל חדש. הבשורות הפחות טובות הן שזה עלול לגרום לאי נוחות, ואפילו להעיד על בעיה רפואית. ד"ר עידן גורן עם כל הפרטים

קאפקייקס שוקולד בצורת אמוג'י קקי מחייך. ShutterStock
זה כנראה הנושא הכי פופלרי שיש. קאפקייקס קקי/ShutterStock

מערכת העיכול היא אולי המערכת הכי מעניינת בגוף שלנו - רובנו מתעסקים לא מעט בפעולות המעיים שלנו (או בהיעדרן, אלוהים ישמור), בחילוף החומרים ובהשפעה של מאכלים מסויימים על הקיבה שלנו. למעשה, שאלות על קקי (ובעיקר על דם סמוי בצואה) הן השאלות הכי נפוצות במערכת וואלה! בריאות, וגם הנושא הכי מקליק. כך לדוגמה, רק השבוע כתבנו על רופאים שבלעו לגו כדי לבדוק תוך כמה זמן הוא יוצא בקקי (1.7 יום, אם אתם סקרניים).

עוד באני רק שאלה:
אלה היתרונות הבריאותיים של החורף
למה כואב לנו יותר כשקר בחוץ?
אפילו עשור אחרי: הסיבוכים המסוכנים של מחלת החצבת

לאור הפופולריות של נושא הצואה בקרב הגולשים שלנו, לא הופתענו כשהגיעה למייל שלנו השאלה הבאה: כמעט כל יום אני חש צורך ללכת לשירותים מיד בסיום האוכל, האם יש לי חילוף חומרים מהיר כל כך או שמה שאני אוכל פשוט יוצא לי מהגוף בתוך דקות?? כמיטב המסורת, הפנינו את השאלה החשובה הזה לרופא הבית שלנו, ד"ר עידן גורן, והוא סיפק לנו תשובה מפורטת, וגם כמה טיפים שייקלו על הבעיה (וגם על הבעיה ההפוכה). לבריאות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully