פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      לא רואים שרירים? 7 שאלות שיגלו אם אתם מתאמנים נכון

      נותנים "פול גז בניוטרל" או דוהרים כל הדרך לפסגה? אם אתם מתאמנים בחדר הכושר ולא בטוחים שאתם במסלול הנכון, בואו לבחון את שגרת האימון שלכם, להבין אם היא באמת תורמת לכם ולגלות איפה אפשר להשתפר

      אישה עושה כושר (ShutterStock)
      להשיג את אותן תוצאות בפחות מאמץ. אישה מרימה משקולת (צילום: shutterstock)

      גם אתם נותנים את כל מה שיש לכם בחדר הכושר, מתאמצים, מזיעים, מתנשפים ואפילו אוכלים חלבונים בריאים בסוף האימון המפרך - אבל עדיין לא רואים את התוצאות שחלמתם עליהן? יכול להיות שזו רק גנטיקה אבל יכול מאוד להיות שאפשר גם לשנות או להוסיף משהו לשגרת האימונים שלכם, שיעשה את כל ההבדל.

      כיום, ריבוי המחקרים והידע שנצבר בתחום פיתוח הגוף והפעילות הגופנית עוזר להבטיח שבעזרת תכנון נכון אפשר יהיה להשיג את אותן התוצאות בפחות מאמץ. לכן, לפני שאתם קורעים את עצמכם באימונים מפרכים בחדר הכושר על בסיס יומי או נרשמים למרתון הבא, חשוב מאוד לוודא שתוכנית הפעולה שלכם מוכוונת לתוצאות מקסימליות.

      עוד בנושא:
      גם אתם שופכים את ה"מים" של הקוטג'? כדאי שתשקלו את זה שוב
      מתעמלים בחדר כושר? כך אתם הורסים את כל מה שבניתם
      6 סימנים שאתם מרמים את עצמכם במכון הכושר

      כדי לעזור לכם לעשות את זה, גיבשנו בעבורכם שאלון פשוט שיעזור לכם לקבל תמונה מדויקת יותר של מצבכם ושל הדגשים לשיפור. בואו לבדוק עם אתם עושים את זה נכון.