וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה נרשמים? 300 דולר כדי לאכול אבוקדו כל יום

30.8.2018 / 14:32

שמישהו יבדוק אם אחרית הימים כבר הגיעה כי יש אנשים שמוכנים לשלם לכם בשביל שתאכלו אבוקדו כל יום במשך חצי שנה. רוצים לדעת איך מגישים מועמדות ומה הקריטריונים? כל הפרטים בפנים

Buzzfeed

בווידאו: טריק פשוט שיעזור לכם לבחור אבוקדו טוב בכל פעם

ימות המשיח ככל הנראה הגיעו, כי איפשהו בעולם יש אנשים שמציעים לשלם לאנשים אחרים רק כדי שיאכלו אבוקדו כל יום. האוניברסיטאות לומה לינדה, פן סטייט, טאפטס ואוניברסיטת קליפורניה מגייסות כל אחת 250 מתנדבים שמוכנים לאכול אבוקדו לטובת ניסוי וגם לקבל על זה כסף. יותר טוב מזה אין.

"הניסוי מבקש לבדוק האם אכילת אבוקדו אחד מדי יום גורמת להפחתה בשומן הבטני", אמרה ג'ואן סבטה, מנהלת המרכז לתזונה, אורח חיים ומניעת מחלות באוניברסיטת לומה לינדה. ההנחה המחקרית בבסיס הניסוי היא שאכילת אבוקדו עשויה לסייע בהפחתת שומן בטני, שהוא גורם סיכון למחלות לב וכלי דם ועוד, ולעודד ירידה במשקל.

עוד בנושא:
לפעמים חלומות מתגשמים: מישהו המציא אבוקדו דיאט
הנה עוד סיבה ממש מעולה לאכול אבוקדו
מתברר שהחלק הכי בריא באבוקדו הוא בכלל זה שכולנו זורקים

לחם כוסמת ירוקה עם אבוקדו. ShutterStock
לתרום את גופנו למדע מעולם לא היה מפתה יותר. לחם עם אבוקדו/ShutterStock

אז מה צריך לעשות כדי להצטרף למחקר החלומי הזה? הנה הקריטריונים:
1. להיות בני 25 ומעלה.
2. להיות מוכנים לאכול אבוקדו אחד ביום למשך תקופה של חצי שנה, או לחילופין לאכול שני אבוקדואים בלבד מדי חודש למשך תקופה זהה.
3. להיות בעלי היקף מותניים של 102 סנטימטרים לפחות אם אתם גברים, או נשים בעלות היקף מותניים של 89 סנטימטרים לפחות.

המשתתפים שיימצאו מתאימים יחולקו לשתי קבוצות: קבוצת ניסוי וקבוצת ביקורת. חברי קבוצת הניסוי יקבלו אספקה של 16 אבוקדואים מדי שבועיים ויתבקשו לאכול אבוקדו אחד מדי יום למשך כל תקופת הניסוי - שייארך חצי שנה. קבוצת הביקורת לעומת זאת, תתבקש לאכול לא יותר משני אבוקדואים לחודש, במשך כל תקופת הניסוי.

השמנה בטנית. ShutterStock
החוקרים סבורים שאכילת אבוקדו מפחיתה שומן בטני ומסייעת לירידה במשקל. השמנה בטנית/ShutterStock

המועמדים שיימצאו מתאימים להשתתפות בניסוי יקבלו בנוסף לאספקה שוטפת של אבוקדואים (אוצר בלום, ללא ספק) גם בדיקות רפואיות מקיפות ללא תשלום מטעם המרכז הרפואי באוניברסיטת לומה לינדה וכן, תשלום של 300 דולרים במזומן. פרס ניחומים למי שישובצו לקבוצת הביקורת: בתום הניסוי הם יקבלו גם 24 אבוקדואים.

"במשך 20 השנים האחרונות ערכנו מחקרי התערבות בתזונה על מאכלים מן הצומח ואגוזים למיניהם. אנחנו מאוד בררנים ועקביים בבחירת נושאי המחקר שלנו", אמרה סבטה.

חושבים שאתם מתאימים לניסוי? אתם יכולים להגיש מועמדות ממש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully