לפעמים חלומות מתגשמים: מישהו המציא אבוקדו דיאט

עצרו הכל: חברה ספרדית פיתחה 'אבוקדו לייט' שמכיל 30% פחות שומן מאבוקדו רגיל. לטענת החברה, האבוקדו הייחודי גם מבשיל מהר יותר ונרקב לאט יותר – מה עוד אפשר לבקש?

  • אבוקדו
  • דיאטה
מערכת וואלה! NEWS
ShutterStock

בווידאו: האהבה העולמית לאבוקדו מסכנת את היערות במקסיקו

לא בכל יום אדם זוכה לראות חלום שמתגשם, מה שהופך את הידיעה הזאת למיוחדת במינה משום שאם אנחנו צודקים – מדובר בהתגשמות חלום של רבים ורבות מאיתנו. סוף סוף מישהו פיתח גרסה דיאטטית יותר של אבוקדו. חברת מזון ספרדית בשם איסלה בוניטה (Isla Bonita) משווקת 'אבוקדו לייט' שלטענתה הוא גרסה רזה יותר של אבוקדו, עם 30% פחות שומן, בהשוואה לאבוקדו רגיל. בנוסף, טוענים בחברה שיתרונותיו של ה'אבוקדו לייט' לא עוצרים שם: לדבריהם, הוא גם מבשיל מהר יותר בהשוואה לאבוקדואים רגילים ולוקח לו זמן רב יותר להפוך לחום ולהרקב. אם זו לא התגשמות חלום, אז אנחנו לא יודעים מה כן.

על פי הכתוב באתר החברה, האבוקדו הדיאטטי הוא תוצר של גידול זן ספציפי של אבוקדו בתנאים מיוחדים. עם זאת, לא סופק מידע נוסף באשר לערכים התזונתיים האחרים של הפרי, פרט לתכולת השומן המופחתת שלו. נכון להיום ניתן להשיג את הדיאט אבוקדו רק בספרד.

עוד בנושא:
מתברר שהחלק הכי בריא באבוקדו הוא בכלל זה שכולנו זורקים
סתיו ישראלי: 6 ירקות ופירות שכדאי לאכול דווקא עכשיו
מה בננה אחת ביום יכולה לעשות לכם לבריאות?

עוד באותו נושא

הירוק היום בריא מאוד: 9 סיבות לאכול אבוקדו

לכתבה המלאה
כל הטוב הזה - עם 30 אחוזי שומן פחות (אילוסטרציה: shutterstock)

אבוקדו נהנה מפופולריות רבה מזה שנים, ולא בכדי. על אך תכולת השומן הבלתי מבוטלת שלו, הוא נחשב ל'שומן טוב'. יתרונותיו הבריאותיים כוללים תרומה להפחתת רמות הכולסטרול הרע והעלאת הכולסטרול הטוב בגוף, הוא מכיל כמות גבוהה של אשלגן וכמות נמוכה של נתרן – דבר שמסייע לאיזון לחץ הדם ואפילו תורם לדיאטה (למרות תכולת השומן שלו) - מחקרים גילו כי עד חצי אבוקדו ביום מסייע לירידה במשקל. אבוקדו תורם לדיאטה מכיוון שהוא לא מעלה את רמות הסוכר בדם מצד אחד, ומצד שני הוא עשיר בסיבים תזונתיים ומשביע לאורך זמן. וחוץ מזה, הוא גם עשיר בשפע של ויטמינים ובמיוחד ויטמין E, שחשיבותו טמונה בהיותו נוגד חמצון עוצמתי ששומר על תאי הגוף מפני סרטן ומחלות כלי דם.

אבוקדו מהווה גם רכיב חשוב בתזונתם של צמחונים וטבעונים משום שהוא מכיל כמות גדולה של חומצות אמינו, שהן אבני היסוד לבניית חלבון בגוף. עבור מי שנמנע מצריכת חלבונים מן החי, האבוקדו מהווה מקור חלופי חשוב לחלבון מן הצומח.

לכן, לא מעט אנשי מקצוע תוהים האם יש צורך בכלל בגרסה דיאטטית לאבוקדו. שכן, גם בתצורתו הטבעית והשמנמנה הוא עדיין נחשב למאוד בריא ואפילו דיאטטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully