וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים לדעת: כך תצילו את הילד שלכם במקרה של טביעה

9.8.2018 / 18:00

מאז תחילת השנה חלה עלייה במספר הפעוטות והילדים שטבעו למוות. ביקשנו מפראמדיק במד"א להסביר לנו מה הצעדים הראשונים שיש לנקוט בהם במקרה של טביעה. שתפו, זה יכול להציל חיים

סרטון הדרכה להחייאה במקרה של טביעה/מערכת וואלה

בחודשים האחרונים נרשם מספר שיא של פעוטות וילדים שטבעו למוות, ונראה שהמגמה העצובה הזו לא עומדת להסתיים. הזמנו לאולפן וואלה! NEWS את ישראל וינגרטן, פראמדיק במד"א, כדי ללמוד מה הצעדים הראשונים שיש לנקוט בהם במקרה של טביעה.

עוד בנושא:
הורים, שימו לב: אם זה קורה לילד שלכם בבריכה, גשו לרופא מיד
מה קורה לגוף אחרי טביעה ומה הסיכוי לשרוד אותה?
"במקרה של טביעה, כל שנייה קובעת"

וינגרטן הדגיש כי במקרה של טביעה, הדבר החשוב ביותר הוא מניעה. "אסור להסיר את העיניים מהילד אפילו לדקה, אפילו לרגע קצר", הוא אומר, ומסביר כי ילדים יכולים ליפול למים או לאבד שליטה מהר מכפי שאנחנו יכולים לדמיין. יתרה מזאת, הורים לפעמים משאירים את הילדים שלהם במים "רק לדקה", אבל הדקה הזו נוטה להתארך - ובכל רגע מעלה את סכנת החיים אפילו יותר. עוד דבר שאתם חייבים לדעת - ילדים עם מצופים לא מוגנים מטביעה, למרבה הצער הם עלולים לטבוע גם כשהם עם מצופים, ולכן - אסור להסיר מהם את העיניים או להשאירם ללא השגחה.

במקרה של טביעה יש להוציא את הילד מהים למקום בטוח (רחוק מספיק מהמים), לבקש ממבוגר אחראי להתקשר למד"א (101) ובמקביל להתחיל בפעולות החייאה. צפו בסרטון המלא כדי ללמוד איך עושים החייאה לילדים ולפעוטות. והכי חשוב - שימרו על עצמכם ועל היקרים לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully