וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 דברים שקורים לגוף שלך אחרי גיל 30

1.8.2018 / 10:07

אומרים ש-30 הוא העשרים החדש. אתם יכולים ליהנות מהביטחון העצמי, מהתייצבות הקריירה ומהזוגיות והמשפחה שבדרך כלל מאפיינים את הגיל הזה, אבל מבחינה פיזית, כאן מתחילה ההתדרדרות ואלה סימניה

עוגת יום הולדת עם נרות לגיל 30. ShutterStock
זה העשרים החדש? עוגת יום הולדת/ShutterStock

גיל 30 נחשב לאבן דרך בחייו של כל אדם ויש לא מעט אנשים צעירים שחוששים מהצומת הכרונולוגי הזה וחוששים שהוא מסמן את תחילת הסוף. בכל זאת, יש בו בגיל 30 משהו מאובדן הנעורים. נוסף על כל אלה, עבור נשים הגיל הזה עשוי להיות אפילו יותר מלחיץ אם לוקחים בחשבון את המטען התרבותי-חברתי הנוסף שהסביבה מניחה על כתפיהן בכל מה שקשור לזוגיות-ילדים-מראה חיצוני.

עם זאת, לשנות ה-30 יש גם יתרונות לא מבוטלים. עבור רוב האנשים (והנשים) הגיל הזה מביא איתו יותר ביטחון עצמי מודעות והיכרות טובה עם עצמם. לרוב, תהיה זו גם תקופת חיים שבה הקריירה והחיים האישיים מתייצבים והמצב הכלכלי משתפר.

עוד בנושא:
נשים שיולדות אחרי גיל 30 צפויות לחיות יותר שנים
למה אנחנו בדיכאון ביום ההולדת שלנו?
האם נצליח לגלות את הגיל שלכם בעזרת שבע שאלות בלבד?

מבחינה פיזיולוגית, הגיל מביא איתו כמה שינויים לא בהכרח מבורכים. רוב האנשים מרגישים זאת באופן אינסטינקטיבי - הם כבר לא יכולים לאכול / לשתות / לישון כמו שנהגו בעבר. דברים שהיו באים בקלות דורשים קצת יותר מאמץ והתכוונות אחרי גיל שלושים (כמו למשל לשמור על הגזרה או לרדת במשקל). וגם בהיבט הזה, החוויה הנשית היא מעט שונה מזו של גברים. אם את אישה שעברה לאחרונה את גיל 30 או שהוא מחכה לך מעבר לפינה, הנה כמה שינויים שאת יכולה לצפות לראות בגוף שלך (אבל אל דאגה, הם נורמליים לחלוטין):

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully