וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נצליח לגלות את הגיל שלכם בעזרת שבע שאלות בלבד?

23.12.2017 / 0:41

חופרים לקופאית בסופר? שותקים במבוכה במספרה? מקשקשים עם רופא השיניים? מתעלמים משכן ברחוב? מחקר חדש טוען שדרך זה אפשר לדעת בני כמה אתם. ענו על השאלון הקצר וגלו לנו אם הצלחנו

סריקה

מכירים את הרגע הזה שבו אתם פוגשים שכן שלכם ברחוב, ומתלבטים אם להתחיל לדבר איתו או להתעלם באלגנטיות? מתעקשים בכוח למצוא נושא לשיחה עם הספר כדי למנוע מבוכה? שותקים בלי בושה במשך שעה שלמה אצל רופא השיניים? מסתבר שהתשובות לשאלות האלו מעידות על הגיל שלכם. מחקר סטטיסטי חדש שבדק את הנכונות שלנו לשוחח עם אחרים במגוון סיטואציות חברתיות שונות גילה קשר מעניין בין גיל הנשאלים לתוצאות.

2,213 בריטים בגילאים שונים השתתפו בסקר, שבוצע על ידי חברת הסקרים YouGov ובדק את מידת הנכונות של הנשאלים לקחת חלק בשיחות במצבים חברתייים נפוצים. המחקר גילה הרבה פרטים על ההרגלים של הבריטים, אבל החלק היותר מעניין של תוצאותיו קשור להבדלים בין הדורות בכל הנוגע לתקשורת חברתיית. לטענת הסוקרים, הם מצאו שקבוצת גיל מסויימת נוטה יותר לדבר בכל מצב חברתי מאשר שאר קבוצות הגיל..

המבחן הקצר שלפניכם חובר על ידי אתר indy100 ומחבריו מבהירים שהוא אינו מדעי. הוא כולל שבע שאלות, בעזרתן הם מקווים שניתן לנחש את קבוצת הגיל שלכם , על פי המצבים בהם אתם מעדיפים לדבר, והמצבים בהם אתם משתדלים לשתוק.

אז האם אתם בעצם זקנים טרחנים במסווה או צעירים בנפשכם? בחנו את עצמכם וגלו אם הם צדקו.

עוד ב"אסור לפספס":

מבחן האייקיו הקצר בעולם: 3 שאלות שיקבעו אם אתם גאונים
חידון ה-IQ שיגלה - האם אתם יותר חכמים מילד בן 10?

  • עוד באותו נושא:
  • גיל
  • חידון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully