וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לא מאמינים שאנשים עושים את הדבר הדוחה הזה

30.7.2018 / 11:10

כבר שמענו על אנשים ששוטפים כוסות חד פעמיות או שטובלים את התיון המשומש בכוס תה שניה, אבל זה באמת שבר אותנו. מי אתם - אנשים ששוטפים קונדומים כדי להשתמש בהם שוב?

מרצה מדגימה איך לשים קונדום - עם השיניים/Z Diesel/Youtube

בווידאו: צפו במרצה מדגימה על סטודנט איך שמים קונדום עם השיניים

קונדומים הם אולי לא הדבר הכי נוח או נעים שהאדם יצר, אבל הם משחקים חתיכת תפקיד חשוב בכל מה שנוגע לסקס בטוח והימנעות ממחלות מין והריונות לא רצויים. החודש העלה המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארה"ב (CDC) ציוץ בטוויטר שנוגע למוצר החד פעמי הזה ובו בקשה שאנשים יפסיקו לשטוף אותם ולהשתמש בהם בשימוש חוזר. כן, מה ששמעתם.

"אנחנו כותבים את זה כי אנשים עושים את זה", צייצו, "אל תשטפו או תשמשו בקונדום יותר מפעם אחת. השתמשו בקונדום חדש לכל אקט מיני". ואם אתם מגלגלים עיניים וחושבים לעצמכם מאיפה לעזאזל הם הביאו את השטות הזו, על פי מחקר שפורסם בשנת 2012 שלושה אחוזים מהאנשים שפעילים מינית ניסו למחזר קונדומים בעבר.

עוד בנושא:
להיות עם להרגיש בלי: הקונדום המושלם קרוב מתמיד
למה יותר ויותר נשים מוותרות על קונדומים וגלולות?
מסתבר שגניקולוגים לא באמת מבינים מה נשים רוצות

עוד באותו נושא

סקר: כמחצית מכם לא משתמשים בקונדום

לכתבה המלאה
קונדום. ShutterStock
עדין עושים מלא טעויות. גבר קורע אריזות קונדום/ShutterStock

קונדומים הומצאו לפני 200 שנים וכ-750 מיליון אנשים ברחבי העולם עושים בהם שימוש, אז הייתם מצפים שבשלב זה אנשים כבר ידעו לשים אותם נכון, אבל מסתבר שיש כמה טעויות שחוזרות על עצמן. על פי המחקר 50 אחוזים מהאנשים שמשתמשים בקונדומים שמים אותם מאוחר מדי וכמעט אותו נתון (44.7 אחוזים) מורידים אותם מוקדם מדי. טעות נפוצה נוספת נוגעת לכך שרבים מגלגלים ופותחים את הקונדום לפני שהם שמים אותו על הפין במקום לגלגל אותו הישר על הפין, כך שהם משאירים יותר מקום לאוויר ומעלים את הסיכון לקרעים בקונדום.

אבל בואו נחזור לעניין השטיפה של הקונדום. לא רק שמדובר במנהג מוזר לגמרי, חשוב להבהיר שהוא לא יעיל כלל. שטיפה של קונדום עם סבון לא תסיר את שאריות הזרע או החיידקים אם לזה התכוון המשורר, ואחרי שימוש אחד הקונדום כבר לא סטרילי או משומן ובוודאי אינו כשיר לשימוש נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully