וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסולוגים חושפים: אלה הנקודות בגוף שמטריפות גברים במיטה

29.4.2018 / 9:41

מי ידע שדווקא האוזן היא אחד האיברים הכי מעוררים מינית אצל גברים? מסתבר שיש כמה אזורים רגישים לגירויים בגוף הגבר שסקסולוגים חושבים שהגיע הזמן שגם אתם תכירו

פרוייקט האו - ככה נראים פרצופים של נשים בזמן אורגזמה/מתוך העמוד הרשמי של מרכוס אלברטי, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון- פרוייקט ה"או": כך נראות נשים לפני, בזמן ואחרי האורגזמה

מיסתורי האורגזמה הנשית ריתקו גברים מאז ומעולם ועבור חלקם הם מהווים אתגר מתמשך. אולי זו הסיבה שברחבי הרשת קיימים לא מעט מדריכים עם עצות וטיפים לגברים שרוצים לשפר את ביצועיהם בחדר המיטות. הגברים עצמם לעומת זאת, נחשבים לבעלי מנגנון יחסית פשוט להפעלה כשזה מגיע לסקס, או לפחות ככה חשבנו עד כה.

סקסולוגים חשפו במאמר ב-Women's Health את 9 האזורים הכי מחרמנים בגוף הגבר, שנשים צריכות לשים לב אליהם יותר בזמן קיום יחסי מין. לחלקם ודאי הקדשתן תשומת לב בעבר ולחלקם, באופן לא מפתיע, ממש לא. מי ידע שהאוזן היא האיבר הכי מעורר מינית אצל גברים אחרי שק האשכים? או שלחיצה באזור שבין שק האשכים לישבן יכולה להגביר את תחושת האורגזמה? כעת סקסולוגים חושפים מהם האזורים הכי רגישים בגוף הגבר שייסיעו לכן (או לכם) לספק מינית את הגברים.

גברים חווים אורגזמה, מתוך תערוכה של סטיוארט סנדפורד. סטיוארט סנדפורד, צילום מסך
תמונה מתוך תערוכת גברים חווים אורגזמה של סטיוארט סנדפורד/צילום מסך, סטיוארט סנדפורד

1. הפה

פעולת הנשיקה מעוררת את קצות העצבים בשפתיים, דבר המוביל להפרשה של דופמין, חומר שעובר במערכת העצבים ושאחד מתפקידיו במוח הוא לגרום הנאה, רוגע וסיפוק. עוד משוחרר גם ההורמון אוקסיטוצין, שאחראי בין היתר גם לחשק המיני. הסקסולוגית קרול קווין מציעה להשתמש בשפתיים לא רק לנשיקות חושניות: "עברו בעדינות עם הלשון על השפתיים שלו ונשכו בעדינות את קצה השפה התחתונה".

השפתיים רגישות למדי ועשויות להיות רגישות יותר בשימוש בטכניקות נכונות. איזורים אלה עמוסים בקצות עצבים תחושתיים המעוררים גירוי מיני עז. השפתיים עתירות במיוחד בקצות עצבים והעור בהן דק מאוד כך שקצות העצבים קרובים יותר לפני השטח, וכל מגע בהם מעורר גירוי. באופן מפתיע, הרבה גברים מודים כי גם הסנטר הוא איזור רגיש הדורש התייחסות.

אילוסטרציה. ShutterStock
השפתיים רגישות במיוחד/ShutterStock

2. האוזניים

האוזניים הם האיבר השני ברגישותו אחרי שק האשכים כשמדובר בעונג מיני. מגע בהן צפוי לסייע לגברים להגיע לאורגזמה. מי ידע? אחת הטכניקות המוצעות היא לנסות בעדינות לנשוך או ללקק את האוזן של הגבר כשהוא קרוב לאורגזמה וללחוש לו: "אתה אוהב את זה שאני נוגעת בך?".
אם הפה שלכם עסוק בדברים אחרים, גם נגיעה קלה באוזן יכולה לסייע. במקרה כזה קחו את האגודל והאצבע, והניחו אותם בפינה בה תנוך האוזן פוגש בפנים. משכו בעדינות כלפי מטה ותנו לאצבעות להחליק כדי שתוכלו לעשות זאת שוב.

3. שק האשכים

שק האשכים רגיש מאוד לכל סוג של מגע ולכן לא מומלץ לנשוך או לצבוט את האזור. במקום זאת, מצצו בעדינות, חפנו בזהירות ובעיקר געו באזור. כל מגע עשוי לסייע לגבר להגיע לאורגזמה. בנוגע למשחק מקדים, מומלץ לחפון בהתחלה את האשכים ואז לשים את קצות האצבעות עליהם - כאילו אתן מרימות מפית מהרצפה.

4. הצוואר

מחקר שפורסם בכתב העת "ארגונומיה" קובע שהעורף של הגברים חובב תנודות בתדר נמוך. הסקסולוגית אמילי מורס מציעה: "נשקו בעורפו כשהפה מעט פעור ומזמזם קלות. השילוב של התנודות והחום יגרו אותו מאוד".

גבר ואישה עושים סקס במיטה. ShutterStock
כך תענגו את הגבר שלכן/ShutterStock

5. פיר הפין

לא מפתיע שזה האזור הרגיש ביותר באיבר המין, אבל למקרה שתהיתן - רקמות הזיקפה הפנימיות נמצאות ממש מתחת לפיר הפין. הדרך הטובה ביותר לענג את הגבר היא לעטוף את איבר מינו באגרוף ולנוע מעלה ומטה תוך כדי הוספת לחץ.

6. העטרה

הרקמה הנוקשה הנמצאת בקצה איבר המין הגברי הינה גם חלק רגיש במיוחד. למעשה, בקצה הפין יש יותר עצבים מאשר בפיר הפין, אולם אם נשווה אותו לדגדגן - הוא הרבה פחות רגיש ממנו. ד"ר דני קורדיו מציע: "שימו מעט חומר סיכה על האצבעות והחליקו על האזור הזה בעדינות. לאחר מכן, השתמשו בנגיעות קצרות ואיטיות סביב הקצה. גם הלשון יכולה להיות יעילה באזור הזה.

אילוסטרציה. ShutterStock
גם להם מגיע/ShutterStock

7. פטמות

לא רק אצל הנשים מדובר באזור רגיש במיוחד. גם הפטמות הגבריות רגישות לגירויים. סקסולוגים ממליצים ללקק את האזור בזמן שאתן מלטפות את איבר מינו, מאחר ששילוב של שני האזורים הרגישים האלה צפויים לסייע לו להגיע לאורגזמה. יש כאלה שאוהבים נשיכות או צביטות קלות באזור, אבל רובם יתענגו דווקא מליקוקים או נשיקות. לא תמיד המגע חשוב - גם אם תנשפו מעט אוויר חם על האזור, זה ידליק אותם לגמרי.

8. הישבן

צ'ארלי קליגמן טען בספרו "המדריך האולטימטיבי לעונג הערמונית" שבלוטת הערמונית הממוקמת במרחק אצבע בתוך הישבן היא נקודת הג'י הזכרית. יש להכניס לשם אצבע משומנת היטב כשהיא מכוונת כלפי החלק הקדמי של הגוף. אם הרעיון קצת מצמרר אתכם, אולי הסעיף הבא יעזור.

אילוסטרציה. ShutterStock
סקסולוגים מציעים להכניס אצבע לישבן/ShutterStock

9. הפרינאום

אם סירבתם להכניס אצבע לישבן, תוכלו לעורר את הערמונית גם בלחיצה על האזור שבין פי הטבעת לשק האשכים - הפרינאום. עיסוי של המקום יכול להגביר את תחושת האורגזמה. הסקסולוגית אמילי מורס מציעה לנצל את האזור הזה בזמן מין אוראלי: "השתמשי באצבע כדי לשפשף בעדינות את האזור בתנועה מעגלית תוך שמירה על קצב דומה לקצב הפה על איבר המין. ממש לפני שהוא עומד לגמור, לחצי על המקום בחוזקה כדי להעצים את האורגזמה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully