וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת אורגזמה: ההליך שמשפר פלאים את חיי המין

30.1.2018 / 9:15

הכירו את הזריקה המיוחדת, שמגדילה את הדגדגן ואת נקודת ה-G הנשית, ועשויה "להגדיל את החשק המיני, לספק נעורים מחודשים ולגרום לאורגזמות מרובות". אך שימו לב - ההליך לא נועד לכולן

פרוייקט האו - ככה נראים פרצופים של נשים בזמן אורגזמה/מתוך העמוד הרשמי של מרכוס אלברטי, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון - פרוייקט ה"או" - ככה נראות נשים בזמן אורגזמה

בין אם אתם חווים בעיות בחדר השינה או לא, כולם רוצים לשפר את חיי המין שלהם, ולהפיק מהם הנאה מרבית. כך גם רוקסאן מקיאס בת ה-35, שרגע לפני יום חתונתה חששה מחוסר בחשק מיני אצלה, והחליטה לעשות מעשה. ההליך הרפואי שעברה, לו ניתן הכינוי המסקרן והמבטיח "זריקת אורגזמה", שינה את חייה קצה לקצה.

אחרי שסיימה שבע שנות מערכת יחסים עם גבר מבוגר ממנה, שבשלוש השנים האחרונות שלה הם "לא קיימו כמעט בכלל יחסי מין", לדבריה, רוקסאן מצאה אהבה חדשה עם בחור בשם וינסנט, אך למרות שהציע לה נישואין היא הרגישה חסרת ביטחון, "מרוקנת מהנשיות" שלה. היא דאגה שלא תהיה מסוגלת לחוות אורגזמות מרובות והחליטה לנסות את הטיפול.

עוד בנושא:
מומחים ממליצים על "אתגר 30 ימי סקס" לשדרוג חיי המין שלכם
סקס בכל יום: הניסוי שיחזיר לנישואים שלכם את התשוקה

גבר ואישה עושים סקס במיטה. ShutterStock
גבר ואישה עושים סקס במיטה/ShutterStock

"זריקת האורגזמה" היא חדש שמגדיל את שפות הפות שלהן, את הדגדגן ואת נקודת ה-G, ועשוי "לשפר את החשק המיני, לגרום לאורגזמות מטורפות ואפילו לטפל בבעיות במתן השתן", כך על פי האתר של קליניקת האסתטיקה היוקרתית בה עברה רוקסאן את הטיפול. "זה הליך שישנה את חוקי המשחק", נכתב באתר, "הוא מעניק נעורים מחודשים לאיבר המין".

אם התיאור נשמע לכם מוגזם, אולי רוקסאן בעצמה תצליח לשכנע אתכם. "התחלתי להרגיש רגישה יותר למטה ו-וינסנט שם לב לזה מהר מאוד, כי התחלתי לקבל אורגזמות ממושכות ומרובות", סיפרה.

עם זאת, לא הכול ורוד ויכול להיות שהזריקה המיוחדת, שעלותה על פי אתר הקליניקה כ-1,350 יורו, לא מתאימה לכולן. באתר נכתב כי תוצאותיה תלויות בגורמים שונים, כמו הבריאות הרגשית של המטופלת והחוזק של מערכת היחסים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully