וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס בכל יום: הניסוי שיחזיר לנישואים שלכם את התשוקה

21.1.2018 / 10:40

גם אתם כבר שכחתם איך נראית זוגיות בריאה מרוב ילדים וסידורים? הכירו את הסופרת האמריקאית שיזמה נוהג קפדני עם בעלה במשך שנה שלמה, והופתעה מהתוצאות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

כבר התרגלנו לשמוע על ניסויים עצמיים הזויים סטייל לעשן 20 חפיסות סיגריה ביום או לאכול רק סלק במשך חודש, אבל על ניסוי כזה עוד לא שמענו. הסופרת האמריקאית ברית'אני גיבונס נטלה על עצמה משימה מיוחדת - לקיים יחסי מין בכל יום במשך שנה. ולא, אל תחשבו שמדובר במסע סקס פרוע - בכל 365 הפעמים היא עשתה את זה עם בעלה אנדי. גיבונס עשתה זאת כדרך להפיח חיים בנישואיה ובביטחונה העצמי, והיא חזרה עם כמה מסקנות מעניינות.

"אחרי הלידה השלישית שלי לא אהבתי את המראה של הגוף שלי", היא סיפרה בגילוי לב. "הייתי מתביישת להסתובב בעירום ליד בעלי. כשהתחלנו את הניסוי היה די קשה, כי לפעמים הייתי עייפה ולא היה לי כוח למגע. אבל ככל שהחודשים חלפו, התחלתי לחכות לזה. עם הזמן גילינו שאנחנו מפגינים יותר חיבה זה לזה בחיי היום יום שלנו, מצאנו את עצמנו מחזיקים ידיים כשהיינו הולכים זה לצד זו, ובמקום הצמדת השפתיים הקצרצרה הקבועה לפני היציאה מהבית בבוקר, היינו מתנשקים ממושכות. היחסים בינינו היו טובים וחזקים מתמיד ככל שהאינטימיות לבלבה".

עוד בנושא:
"שכבתי עם חמישה חברים שלו": הנקמות הכי כואבות בגברים בוגדים
תשכחו מהברנאץ': מריה קארי המציאה ארוחה חדשה טרנדית

סופרת. יח"צ,
לא הפסיקו גם כשהשנה נגמרה. ברית'אני ואנדי גיבונס/יח"צ

מומחה הזוגיות ד"ר גבי מהאתר bodyandsoul.com.au התייחס בהרחבה לניסוי של גיבונס וכתב: "יש לא מעט יועצים, מטפלים שממליצים לזוגות לעשות סקס בכל יום כדרך לשפר את הקשר. עבור זוגות רבים שהתרחקו זה מזו, זו יכולה להיות דרך יעילה להתחבר מחדש. היא גם יכולה לשפר את תחושת הביטחון ולהחיות את התשוקה. זוגות שמצליחים בכך רואים את החיים כ-'אנחנו' ולא כ-'אני' כבעבר".

ואם זה עובד - למה להפסיק? גיבונס המאושרת, שהחלה בניסוי לפני כשלוש שנים, סיפרה השבוע בגאווה שהיא ובעלה ממשיכים במסורת הסקסית שלהם בכל יום מאז...

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully