וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמהות זועמות: מישהו בגן עשה לילדים שלנו שעווה בגבות

9.2.2018 / 7:42

כיצד הייתם מגיבים אם הייתם באים לאסוף את הפעוטות שלכם מהגן ומגלים שמישהו מהצוות מרט להם את הגבות בשעווה? זה מה שקרה במעון אחד בוושינגטון, וליותר מילד אחד. "לאף אחד אין זכות לעשות את זה לילדים"

מה הייתם עושים אם הייתם אוספים את הילד שלכם מהגן או המעון ומגלים שמשהו נראה קצת שונה בפנים שלו? אחרי מבט קצר אתם מבינים שמישהו עשה לילד הפעוט שלכם גבות. בשעווה. איך אתם הייתם מגיבים?

זאת אולי נשמעת כמו סיטואציה תיאורטית והזויה במיוחד אבל היא קרתה במציאות לשתי אמהות מוושינגטון, ארצות הברית. גלנדה מריה קרוז ואליסה סלגדו טוענות שיום אחד כשהגיעו לאסוף את ילדיהן ממעון בשם "מועדון הילדים והילדות של בסין קולג'" במחוז קולומביה בוושינגטון, הן הבחינו לתדהמתן שגבותיהם של הפעוטות עוצבו בעזרת שעווה.

עוד בנושא:
כוכבת אינסטגרם: בת ה-3 הזאת יודעת להתאפר יותר טוב מכן
שיחת נזיפה: הורים, תפסיקו לאחר עם הילד לגן
איך מכניסים את הילד לגן בצורה הכי קלה וטובה?

גלנדה מריה קרוז העלתה פוסט זועם לעמוד הפייסבוק שלה, וכתבה: "לא רציתי לעשות מזה עניין, אבל החיים שלי השתנו היום. מעולם לא תיארתי לעצמי שמשהו כזה יכול לקרות לבן שלי. אני יודעת שרבים מכם יחשבו שזה לא ביג דיל, אבל עבורי זה כן ביג דיל כי העור שלהם כל כך עדין ולאף אחד אין זכות לעשות את זה לאף ילד. הבן שלי לא יודע לדבר ואני לא יודעת מה עבר עליו... הוא רק תינוק והוא לא מסוגל להגן על עצמו... הוא עוד לא בן שנתיים אפילו". לדבריה, היא מרגישה כמו אמא גרועה משום שלא הצליחה להגן עליו מפני התקרית הזאת.

שעה לאחר פרסום הפוסט הזה, העלתה גם אליסה, שבתה רשומה לאותה מעון, פוסט דומה: "אני אמא, ודבר כזה אסור שיקרה ולנשים שעשו את זה לא היתה זכות לגעת בבת שלי בכלל. אני ילדתי את בתי ואני אוהבת כל פרט קטן בה, והנשים הללו לקחו על עצמן 'לתקן' את איך שהבת שלי נראית. אני מדמיינת אותה קוראת 'אמא!' ואני לא הייתי שם כדי לשמור עליה. אכזבתי אותה".

לשני הפוסטים צירפו הנשים תמונות לפני ואחרי של הילדים, שבהן נראה שאכן הוסרו שערות בין הגבות שלהם בשיטה כלשהי.

שתי האמהות הגישו תלונה רשמית להנהלת המעון, והתקרית נמצאת בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully