וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת אינסטגרם: בת ה-3 הזאת יודעת להתאפר יותר טוב מכן

29.12.2017 / 7:49

סרטון ויראלי של ליריאנה בת ה-3 מדגימה רוטינת איפור מושלמת במיומנות שלא היתה מביישת את 'אשלי בקשי דקשי' פילג את האינטרנט – האם מדובר בכוכבת ביוטי עולה, או בקורבן של אמא שלה?

צילום מסך

ילדה בת 3 יושבת מול מראה ומשחקת עם ערכות האיפור של אמא שלה. ראשית, היא מורחת מייקאפ, אחר כך עוברת לצלליות, ומשם כמתבקש למסקרה.. רגע, מה? ילדה בת 3 מורחת לעצמה מסקרה ולא מוציאה לעצמה עין?? – זאת היתה התגובה הראשונית שלנו כשצפינו בסרטון (שהפך ויראלי) ה-makeup tuturail של ליריאנה בת ה-3.

ולא רק שהיא לא הוציאה לעצמה עין, היא גם מרחה את המסקרה בצורה מושלמת! בלי גושים! ובאופן כללי, כל העסק הזה של פעוטה שמתאפרת לבד לא נגמר בקטסטרופה של מגבונים כמו שחשבנו שייגמר, כי אם בלוק מתון ועשוי בקפידה. טוב, אולי קצת מוזר להגיד על פעוטה עם עיניים מעושנות "מתון", אבל באמת שסך הכל היא עשתה עבודה לא רעה.

עוד בנושא:
לדיוויד בקהאם נמאס מהורים שיפוטיים: "אין לכם זכות לבקר אותי"
"את אמא רעה!": דוגמנית ההלבשה התחתונה שעוררה סערה

אבל למרות כישורי הקונטורינג והתוצאה הדי מרשימה, לא כולם באינטרנט התפעלו מהסרטון. מגיבים ומגיבות רבים נחרדו ממנו ולא חסכו ביקורת ושיפוטיות מהילדה ומהוריה: "למה אף אחד לא מדבר על זה שזה ממש לא בסדר שילדה בת 3 מורחת כימיקלים רעילים על כל הפנים שלה, זה יכול לעשות לה פריחה! אפשר ממש להרגיש את חוסר התפקוד ההורי שם", כתבה מגיבה מודאגת אחת. והיו עוד לא מעט מגיבים ומגיבות שלא ראו בעין יפה את העובדה שילדה בגיל כל כך צעיר מוצגת ככוכבת רשת בתחומי איפור וטיפוח.

אמה של ליריאנה, שמצאה את עצמה תחת מתקפה פתאום, מודה שהתגובות פגעו בה וערערו אותה, אך היא מבקשת להבהיר: "הבת שלי לא קמה בבוקר ומתאפרת. היא פשוט אוהבת לשחק באיפור מדי פעם, ואין לי בעיה לאפשר לה את זה – כולנו עשינו זאת בתור ילדות". עם זאת, לא לכולנו היה ערוץ יו טיוב ופרופיל אינסטגרם עם אלפי עוקבים בגיל הרך... "התחלתי לצלם את הסרטונים שלה בשביל לשלוח למשפחה, בגלל זה כשקראתי שאנשים כתבו שאני גונבת לה את התמימות או גורמת לה לשנוא את עצמה נפגעתי מאוד. אני לא חושבת שאף אמא תפגע בילדים שלה במכוון", הוסיפה האם, סואלה.

עוד באותו נושא

צפו בתגובה המפתיעה של אב שהבן שלו רוצה בובת ברבי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully