וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדיוויד בקהאם נמאס מהורים שיפוטיים: "אין לכם זכות לבקר אותי"

11.8.2015 / 13:43

צילום תמים של האב המפורסם דיוויד בקהאם צועד עם בתו הקטנה עורר גל ביקורת ציבורית. הסיבה: הילדה בת ה-4 הצטלמה עם מוצץ בפיה. האב המפורסם לא נשאר אדיש לביקורת

סיפור בדקה

דייויד בקהאם אמנם רגיל להיות בכותרות, אבל הפעם גם הוא לא צפה את הסערה שחולל. בתו של בקהאם, הארפר בת הארבע, צולמה השבוע כשהיא הולכת לצדו בשדרות הוליווד עם מוצץ בפה. המוצץ התמים בפיה של הילדה הגדולה יחסית הצית דיון של הורים ומומחים שהטילו ספק בכישורי ההורות שלו ושל אשתו, ויקטוריה בקהאם.

המקטרגים טענו שמוצץ בגילאים כאלה עלול לגרום לבעיות חניכיים ושיניים ואפילו ליצור בעיות דיבור, ואילו אחרים קראו להפסיק להתערב בדרך בה הורים אחרים בוחרים לגדל את ילדיהם.

למרות שויקטוריה לא הגיבה פומבית עד כה, דיוויד לא נשאר חייב והזהיר את מבקריו "לחשוב פעמיים" לפני שהם שופטים הורים אחרים ותהה למה אנשים מרגישים שיש להם את הזכות לבקר אותו. אנחנו מצטרפים לשאלה.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)
שתף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully