וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לבדוק: מה אתם באמת יודעים על תמרים?

5.2.2018 / 8:34

הם מתוקים וטעימים, עשירים בוויטמינים ומינרלים חיוניים ובתקופה הזאת אי אפשר להימנע מלטעום מהם לפחות פעם אחת - אבל מה אתם באמת יודעים על הפירות המסורתיים והמיוחדים האלה? הגיע הזמן לבדוק

פירות יבשים. ShutterStock
חושבים שאתם יודעים מה בדיוק אתם מכניסים לגוף שלכם?/ShutterStock

הפירות היבשים הפכו לחלק חשוב במורשתו של העם היהודי בתקופה שבה האנשים שחיו בגולה חיפשו דרך כלשהי ליהנות מפירות הארץ המסורתיים גם בעונת החורף. כך התחילה מסורת מוכרת וארוכת שנים הכוללת כיום גם ייבוש מלאכותי של מגוון פירות. התהליך מאפשר להאריך את חיי המדף של הפירות וליהנות מהם במשך כל עונות השנה. זהו המקור להפיכתם של הפירות היבשים לסמלו הבולט ביותר של ט"ו בשבט, חג האילנות, אשר נחשבים בעיני רבים לסמל תזונה נכונה ובריאה.

עוד בנושא:
איך לבחור את הפירות היבשים הכי בריאים
קחו לכם אגוזים ותמרים: כך השילוב הזה ישדרג לכם את הבוקר
איך תמר נולד? יצאנו לחקור את המתוק הכי בריא שיש

עם זאת, יש כמה עובדות על פירות יבשים שרובנו לא נחשפנו אליהן. כמו בכל משפחה, גם בהם יש פירות טובים יותר ופחות ועל אף שכולם יכולים לתרום במידה כלשהי לבריאות, חלק מהם גם עלולים לסכן את הבריאות במינונים גבוהים. כדי לעזור לכם לקבל החלטות בריאות יותר בתחום הזה, הגיע הזמן לבדוק כמה אתם באמת יודעים על המלכים הבלתי מעורערים של חג האילנות ולחשוף פרטים חדשים שבהחלט עשויים להפתיע אתכם. מוכנים לבחון את הידע שלכם?

מערכת וואלה! News בשיתוף שולחן התמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully