פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      צפו: 6 חטיפי תמרים שלא חשבתם עליהם

      ברגע שמוציאים את הגלעין, פרי התמר הוא "כלי הגשה" מושלם למגוון רחב של מנות ביניים טעימות ומפתיעות - בין אם מדובר במנה עם קוקוס, כזו המשלבת גבינת ריקוטה עם גרידת לימון ותפוז או חטיף שמוגש עם גבינת מוצרלה. צפו בהכנת שישה חטיפי תמרים

      צפו: 6 חטיפי תמרים שלא חשבתם עליהם

      לפעמים מתחשק לנו משהו קטן ומתוק כקינוח לארוחה, או כאשר אנחנו רוצים לאכול ארוחת ביניים קטנה ובריאה בין הארוחות כדי לשמור על תחושת השובע ולחזק את הגוף. תמרים הם פתרון מצוין לכך, עם סגולות שייחודיות רק להם.

      תמר מהווה חלופה נהדרת לצורך באכילת מתוקים וגם מהווה מקור מעולה לאנרגיה. התמרים מעניקים תחושת שובע משום שתכולת הסיבים התזונתיים בהם גבוהה מאוד, וקצב ספיגת הפחמימות לדם בינוני. תכולת השומן בתמרים כמעט אפסית ובפרט ביחס למתוקים אחרים.

      עוד בנושא:
      4 מצבים שבהם ממש כדאי לכם לנשנש תמר
      איך לבחור את הפירות היבשים הכי בריאים?
      5 דברים שלא ידעתם על תמרים

      ט"ו בשבט הוא הזדמנות טובה לחדש קצת את התפריט. נהוג לאכול תמרים ללא תוספות או לשלבם בשייק פירות, אבל האמת היא שברגע שמוציאים את הגלעין, פרי התמר הוא "כלי הגשה" מושלם למגוון רחב של מנות ביניים טעימות ומפתיעות.

      איך עושים את זה? לוקחים כמה תמרים בינוניים, חורצים אותם בעדינות לרוחב, מוציאים את הגלעין, ומרכיבים את המנה - בין אם מדובר במנה עם קוקוס, כזו המשלבת גבינת ריקוטה עם גרידת לימון ותפוז או חטיף שמוגש עם גבינת מוצרלה. צפו בהכנת שישה חטיפי תמרים שיכולים להוות ארוחת ביניים מושלמת.