אני רק שאלה

לידיעת העצלים: מה יותר בריא - לישון עוד שעה או לעשות אימון בוקר?

עבור הורים עובדים זמן אימון במהלך השבוע נשמע לרוב כמו משימה בלתי אפשרית, ושעת בוקר מוקדמת היא לעתים קרובות האופציה היחידה הזמינה. אבל האם אימון על חשבון זמן שינה הוא טוב יותר לבריאות? ד"ר עידן גורן דן בסוגיה

מערכת וואלה!
15/12/2017
אישה ישנה במיטה עם נעליים. ShutterStock
התלבטות קשה. לחלק מאיתנו. אישה ישנה במיטה עם נעלי ספורט(צילום: ShutterStock)

אנחנו די בטוחים שמי שהגה את השאלה הזו הוא הורה, או אדם שמחפש תשובה שתשאיר אותו במיטה בלי ייסורי מצפון. כך או כך מדובר באחת השאלות הקשות והסבוכות שהגיעו לפתחנו. אבל אנחנו לא מתכוונים לעקוף אותה, אלא להיכנס ישר לעומקה.

עוד בנושא:
בלי שביזות בוקר: זו הדרך האידאלית לנצח את העייפות

מחקר: נשים זקוקות ליותר שעות שינה מגברים
מתעמלים בבוקר? כדאי שתדעו מה זה עושה ללב שלכם

בואו נתחיל משלב השינה: מי מכם ישן בין 7 ל-9 שעות בלילה, כפי שממליץ איגוד השינה האמריקאי? אנחנו מהמרים שפחות ממחציתכם יענו שכן. שעות שינה הפכו למצרך נדיר מאוד בעולם המודרני, בוודאי עבור הורים. אבל מה עושה מי שרוצה ליהנות במקביל מהיתרונות של פעילות גופנית ושל שנת לילה מלאה?

האם מדובר בבחירתה של סופי, או שיש יתרון ברור ומובהק של פעילות אחת על גבי השנייה? האם אנחנו חייבים לבחור בין גוף שרירי לבין עור פנים קורן? ד"ר עידן גורן, רופא הבית של וואלה! בריאות עם התשובות. והן לא פשוטות.

עוד באותו נושא

ההרגלים שדופקים לכם את השינה לכל השבוע

לכתבה המלאה
  • אני רק שאלה
  • שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully