וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן עפתם? זה הזמן שאנשים חושבים שסקס אמור להימשך

17.12.2017 / 15:00

בחיים יש רצוי ויש מצוי. אבל כשזה מגיע לחדר המיטות השאיפות רחוקות מאוד מהמצב בשטח. כמה רחוק? כמעט פי חמישה. לפחות גילינו סוגיה מהותית שנשים וגברים מסכימים עליה במיטה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: זה מספר הפעמים בשבוע שהזוגות הכי מאושרים עושים סקס

שאלתם את עצמכם פעם כמה זמן סקס אמור להמשך? התהייה הזאת או תהיות דומות כמו 'האם אני עושה את זה מספיק זמן?' בוודאי עלו בראש של כל אדם פעיל מינית. ומוזר שעד היום לא ממש בדקו את זה, אבל אתר היכרויות בריטי הרים את הכפפה וסגר גם את הפינה הזאת. האתר Saucy Dates בחר מדגם מייצג ובינלאומי של 3,836 גברים ונשים ושאל אותם כמה זמן הם היו רוצים שיימשך המגע המיני שלהם.

מהסקר הזה עולה שלפחות בתחום השאיפות, נשים וגברים מכוונים פחות או יותר לאותו מקום: עבור הנשים משך הסקס הרצוי עמד על 25 דקות ו-51 שניות בממוצע, ואילו אצל הגברים הממוצע המקביל עמד על 25 דקות ו-43 שניות.

עוד בנושא:
הכל יחסים: 5 מחקרים על סקס שלא הכרתם
תנשמו לרווחה: סקס (כנראה) לא יגרום לכם לדום לב
אלו הם המקומות הציבוריים שלא בריא ואפילו מסוכן לעשות בהם סקס

גבר ואישה עושים סקס במיטה. ShutterStock
רוב הסיכויים שיישאר לכם עודף מ-25 דקות. זוג במיטה/ShutterStock

אולם, כשמצליבים את ממצאי הסקר עם מחקר אחר שבדק מה המצב בפועל וכמה זמן בממוצע נמשכים יחסי מין בחיים האמיתיים, נראה שרוב הגברים פשוט לא מסוגלים לעמוד אפילו בציפיות שלהם מעצמם. המחקר, שהתפרסם בשנת 2005, וכלל 500 זוגות הטרוסקסואליים מרחבי העולם שתזמנו את משך יחסי המין שלהם במשך תקופה של ארבעה שבועות, מוכיח באופן חד משמעי שהציפיות של שני המינים רחוקות מלהיות ריאליסטיות.

אי-עמידה גלובלית ביעדים

ממצאי אותו מחקר העלו שמשך יחסי המין נע על טווח שבין 33 שניות ל-44 דקות (וכן, הם השתמשו בשעון עצר. סקסי). אבל ברוב המדינות שנכללו במחקר, כמו: בריטניה, ספרד, ארה"ב והולנד עמד הממוצע הצנוע על 5.4 דקות, אם כי זה עוד יחסית טוב בהשוואה לטורקיה שבה הממוצע היה נמוך יותר ועמד על 3.72 דקות.

המסקנה המתבקשת היא ש-25 דקות זה יעד מעט שאפתני מדי, בטח כשמדובר במשגל. אז אם מאוד חשוב לכם לעמוד ביעדים, נסו לחשוב על עוד דרכים יצירתיות שיקנו לכם זמן.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully