וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל יחסים: 5 מחקרים על סקס שלא הכרתם

מערכת וואלה! בשיתוף jdate

11.3.2015 / 14:45

מהי תנוחת הסקס המסוכנת ביותר, איך טרור משפיע על הפוריות שלנו, האם ניתוח קיסרי פוגע בסקס ומהו גודל הפין הממוצע? חמישה מחקרים מפתיעים על הקשר שבין סקס לבריאות

זוג צעיר מתנשק במיטה. ShutterStock
כו, עושים גם מחקרים על סקס/ShutterStock

מה הקשר בין טרור לפגיעה בפוריות ובשיעורי הילודה? כמה חיידקים מועברים מגוף אחד לאחר בזמן נשיקה צרפתית? איזו תנוחת סקס היא המומלצת ביותר לסובלים מכאבי גב? לכל השאלות הללו ולעוד כמה מעניינות, יש לנו תשובות. ולא סתם תשובות – אלא כאלה שמגובות במחקרים חדשים שנעשו לאחרונה. אספנו עבורכם חמישה מחקרי סקס עם תוצאות מפתיעות כדי שתוכלו לדעת טוב מול מה אתם עומדים וממה להיזהר.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

אבא בחדר לידה. ShutterStock
ניתוח קיסרי עלול לגרום לכאבים במהלך יחסי המין/ShutterStock

ניתוח קיסרי פוגע בסקס

מחקר שהתבצע לאחרונה באוסטרליה וכלל שישה בתי חולים שמהם נלקחו למחקר 1,507 נשים שילדו בדרך לא טבעית, הגיע למסקנה מדאיגה. מהמחקר שפורסם בכתב העת הבינלאומי למיילדות וגניקולוגיה RCOG עולה כי נשים שמבוצע בהן הליך רפואי של ניתוח קיסרי בהול, נמצאות בסיכון גבוה פי 2.4 לסבול מכאבים בזמן קיום יחסי מין לאחר הלידה.

עוד נמצא כי נשים שיולדות בלידת וואקום נמצאות אף הן בסיכון גבוה לסבול מכאבים, והוא עומד על פי 2.3 יותר מאישה שיולדת בלידה רגילה. גם נשים שיולדות בניתוח קיסרי מתוכנן נמצאות בסיכון גבוה יחסית לסבול מכאבים, ושיעורו עומד על פי 1.7 יותר מנשים שילדו לידה טבעית. על פי המחקר, נשים אלו עלולות לסבול מכאבים בזמן קיום יחסי המין עד כשנה וחצי מיום הלידה.

אילוסטרציה. ShutterStock
בזמן נשיקה עוברים 80 מיליון חיידקים/ShutterStock

נשיקה צרפתית, גן עדן לחיידקים

אם היינו מבקשים מכם להעריך כמה חיידקים עוברים בעשר שניות של נשיקה צרפתית, סביר להניח שלא הייתם נוקבים במספר הבא: 80 מיליון. כן, זאת לא טעות. חוקרים במרכז המחקר למיקרוביולוגיה בהולנד, ערכו בדיקה שכללה לקיחת דגימות מחלל הפה והלשון של עשרים ואחד זוגות הולנדים, ומצאו כי בעת נשיקה צרפתית מועברים מפה אחד לאחר כ-80 מיליון חיידקים.

בנוסף לבדיקות, הנחקרים התבקשו לפרט בשאלונים את כמות הנשיקות שהם מעניקים מדי יום, הממצאים, לא תאמינו, גם כאן מפתיעים מאד. 74% מהגברים דיווחו כי התנשקו עשר פעמים ביום עם בנות זוגם, בעוד שהנשים דיווחו כי התנשקו רק 5 פעמים.

עוד באותו נושא

כמה חיידקים עוברים בנשיקה אחת?

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
סובלים מכאבי גב?/ShutterStock

התנוחה המסוכנת לסובלים מכאבי גב

מחקר קנדי, שכלל שימוש באלקטרודות ובמערכות אינפרא אדומות (בכדי לעקוב אחרי תנועת עמוד השדרה של הנבדקים בעת קיום יחסי מין) מנסה לשים אצבע על תנוחות הסקס שמעמידות את המבצעים אותן בסיכון גבוה לסבול מכאבי גב- כאב שעל פי המחקר גורם לירידה משמעותית בקיום יחסי המין בקרב 84% מהגברים ו-73% מהנשים.

על פי המחקר שפורסם בכתב העת SPINE, תנוחת הכפיות, הנתפסת על ידי רבים כתנוחה שמטיבה עם הסובלים מכאבי גב, איננה תנוחה מומלצת. גם התנוחה המסיונית אינה כזאת שמסייעת לאלו הסובלים מכאבי גב. לעומתן, תנוחת הדוגי סטייל, נמצאה כתנוחה שבה הסיכויים לסבול מכאבי גב בזמן המשגל ולאחריו, הם מהנמוכים ביותר. ויש גם המלצות: החוקרים מציעים שבן הזוג הפעיל בזמן הסקס ינוע יותר באמצעות הברכיים והירכיים ופחות עם הגב.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אישה בהיריון. ShutterStock
ירידה בשיעורי הילודה/ShutterStock

טרור פוגע בפוריות

חוקרים ממחלקת הרפואה של חיל האויר האמריקאי ביקשו לבדוק את השפעת פיגועי הטרור על הפוריות של בני האדם. החוקרים בדקו נתונים של 66 אלף נשים ממאה ושבעים מדינות שונות, החל משנת 1970 ועד לשנת 2007. מתוצאות המחקר עולה כי כל אירוע טרור הביא לירידה של 0.0018% בשיעור הילודה באזורים שבהם הוא הכה. למרות המספרים הכביכול קטנים, זהו נתון משמעותי מאוד המצביע על ירידה של 18 אלף לידות, על כל מיליון לידות. המחקר, שנתוניו התפרסמו לאחרונה, פורסם בכתב העת Oxford Economic.

גבר מצלם את איבר המין שלו באמצעות הטלפון הנייד. ShutterStock
אורך הפין הממוצע בזקפה הינו 13.12 ס"מ/ShutterStock

גודל הפין? לא מה שחשבתם

חוקרים מבית החולים קינגס קולג' שבלונדון, החליטו לעשות סוף לשיח המבולבל ולהשערות הבלתי פוסקות בנושא ולבדוק אחת ולתמיד מהו גודל המין הגברי הממוצע הנורמלי. לצורך המחקר נבדקו למעלה מ-15 אלף גברים שעברו מדידות גודל מדויקות על ידי רופאים. התוצאות גילו כי בניגוד למה שגברים רבים טועים לחשוב (כשהם חושבים על מספרים גבוהים בהרבה), גודל אורך הפין הממוצע במצבו הרפוי עומד על 9.16 ס"מ, ואורך הפין הממוצע בזקפה הינו 13.12 ס"מ.

בנוסף, מצאו החוקרים קשר ישיר קל בין אורך הפין בזקפה לבין גובה האדם. המחקר שפורסם בכתב העת BJU Internation, חקר גם את תופעת "תסמונת הפין הקטן" וגילה למרבה ההפתעה כי היא שכיחה יותר בקרב גברים בעלי גודל פין ממוצע ונמוכה יותר אצל אלו בעלי פין קטן מהממוצע (איבר שאורכו פחות מ- 6.9 ס"מ).

לחצו כאן לכתבות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully