וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הם המקומות הציבוריים שלא בריא ואפילו מסוכן לעשות בהם סקס

27.8.2017 / 10:17

אתם אוהבים לעשות סקס במקומות ציבוריים? כדאי שתמחקו לכם מהרשימה כמה מקומות אפשריים, כי מתברר שהם מאוד מסוכנים לכם

צילום מסך

בסרטון - זוג שתפס עושה סקס בחוף הים

אתם חייבים להודות שיש משהו די מפתה בלעשות סקס במקום ציבורי. עבור אנשים מסוימים, תחושת הריגוש הזאת והסכנה להיתפס מגבירה את ההנאה מהמין. אצל אחרים זה נובע מבעיה בדחיית סיפוקים, וזוגות ותיקים יבחרו בנתיב המסוכן הזה כדי לפלפל את חיי המין השגרתיים שלהם. כל אחד מסיבותיו שלו. אנחנו לא באים לשכנע אתכם לחזור לחדר המיטות, אבל אנחנו כן ממליצים לכם לפסול מראש כמה מקומות ציבוריים שאולי שקלתם לפרוק את יצרכם שם - מהסיבה הפשוטה שהם פשוט מסוכנים לבריאות שלכם.

1. חוף הים

אל תסתכלו עלינו ככה. אנחנו יודעים שאתם עושים את זה שם. נכון, יש חופים נקיים וריקים מאדם, אבל רובם לא כאלה. מחקר שנערך לאחרונה מצא שהחול יכול להיות מלוכלך יותר מהמים הסמוכים לו ועלול לגרום לזיהומים, פריחות ושלשולים. רבים מהחופים מלאים בזבל, אצות וצואה של ציפורים. אם אתם כבר מוכרחים לעשות סקס על החוף, הקפידו לקחת אתכם מגבת.

2. בית הקולנוע

מצטערים להרוס לכם את הפנטזיה, אבל אל תעזו לעשות את זה באולם קולנוע. גם אם יצא לכם להגיע להקרנת בוקר של סרט לא פופולארי במיוחד שאף אחד מלבדכם לא הואיל בטובו להגיע אליו. אולם ריק זו לא סיבה להתפרע: רצפת הקולנוע דביקה והמושבים והידיות מלוכלכים ולא עוברים ניקוי באופן קבוע. תאמינו לנו, אתם לא רוצים לשים את הישבן החשוף שלכם על הכסאות האדומים האלה.

3. חדר הכושר

זה נכון שהתמדה במכון הכושר תהפוך אתכם לאנשים בריאים יותר, אולם חדרי ההלבשה והרחצה צפויים לעשות בדיוק את ההפך. חיידקי נורו-וירוס (חיידק הקאות החורף) וסטפילוקוקוס, כמו גם פטריות דרמטופיטיות שעלולות לגרום לגזזת (מחלת עור פטרייתית), מתרבים להם בשל הסביבה החמה והלחה שבחדרי ההלבשה. זה לא אומר שהכניסה לשם אינה מומלצת, אולם כדאי שאת הסקס המזדמן תשאירו למקום אחר.

4. השירותים במטוס

מצטערים להוריד לכם מהרשימה את זו שבראשה, אבל כן - סקס בשירותים של המטוס זה NO גדול. מטוסים בכלל, ושירותי המטוס בפרט, אינם מקומות היגיינים במיוחד. אתם נמצאים במקום סגור שעות ארוכות בין מאות נוסעים ושלל החיידקים שהם מביאים איתם.

אנחנו לא רוצים לפתח אצלכם פחד מטיסות, אולם במחקר שנערך לאחרונה נמצא שחיידק אי.קולי הוא הנפוץ ביותר בשירותי המטוס. שכנענו אתכם לרדת מזה?

עוד באותו נושא

הרגע הזה בו כולם מבינים שקיימת יחסי מין בתא שירותים במטוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully