וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שתצטרכו לעשות כדי לשרוף סופגניה אחת

14.12.2017 / 7:35

8 ימים של חנוכה, 350 קלוריות בסופגניה (לא מושחתת) ו-0 רצון לעלות במשקל. מכיוון שאין לנו כוונה לוותר על טיגוני החג, בדקנו מה בדיוק נצטרך לעשות כדי לסיים את חנוכה מאוזנים

מערכת וואלה!

בסרטון: מה סופגניות עושות לרמת הסוכר בגוף?

אנחנו האחרונים שנאמר לכם לא לאכול סופגניות בחנוכה (בעיקר כי אנחנו לא מצליחים להפסיק), אבל כדי שלא נסיים את החג הזה כלביבות עגולות, כדאי לחשוב גם איך לאזן את מתקפת השומן הזו. מכיוון שאין פתרונות קסם לשריפה של כל כך הרבה קלוריות (ותציצו כאן כדי להבין כמה הרבה) – הגיע הזמן לדבר על התעמלות.

עוד בנושא:
ריבה או שוקולד: באיזה סופגניה יש 800 קלוריות?
הרע במיעוטו: כך תהפכו את הלביבות שלכם לבריאות יותר
השמן שאתם מטגנים בו לביבות מגדיל את הסיכון לאלצהיימר

בכל יום שבו אתם בוחרים לאכול סופגניה, אתם מכניסים לגוף שלכם 350 קלוריות (בהנחה שהלכתם על סופגניה קלאסית, עם ריבה, ובגודל בינוני). אז עכשיו עולה השאלה מה צריך לעשות כדי לשרוף 350 קלוריות. ביקשנו מיערה סיטבון, דיאטנית קלינית ומנהלת מקצועית בקבוצת הולמס פלייס, לגלות לנו כמה ספורט נצטרך לעשות. הנה התוצאות:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכיוון שאנחנו מניחים שלא תעשו כל כך הרבה התעמלות בכל אחד מימי החג, כדאי לבחור את הסופניות בקפידה. סיטבון ממליצה לא לוותר על הפינוק הזה גם אם אתם שומרים על המשקל, אלא לבחור סופגנייה אחת ממש טעימה לאכול אותה לאט ובהנאה. לאחר מכן יש לחזור לשגרת אכילה בריאה, ולא להתיר כל רסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully