וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הדם של אמא שלי על החולצה שלך?": הרגעים הכי קשים במיון

9.10.2017 / 9:16

כמו בכל סוכות, גם השנה החלטנו לתת את השליטה בוואלה! בריאות לדמות משמעותית מעולם הסיקור שלנו - והשנה זה הרופא שכבש את המסכים ואת הלב שלנו, ד"ר חן שפטר. הנה מה שהיה לו לומר

ד"ר חן שפטר. ראובן קסטרו
המתמחה של כולנו. ד"ר חן שפטר/ראובן קסטרו

יש דמויות שנכנסות לנו עמוק ללב גם אם אנחנו לא מכירים את הבנאדם שמופיע על המרקע באופן אישי. ד"ר חן שפטר שכיכב בעונה הראשונה ומככב גם בעונה הנוכחית של "המתמחים" (בקשת זיהו את הפוטנציאל מהר), הוא לגמרי אחת מהן. ד"ר שפטר, מומחה בכירורגיה כללית ומתמחה בכירורגית כלי דם בבית החולים שיבא תל השומר, הוא לא רק מתמחה שמציג בפנינו את המורכבות והקושי שניצבים מול רופאים צעירים, הוא גם ככל הנראה הרופא שהייתם רוצים שיטפל בכם.

עוד בנושא:
גיבורי העל של הרפואה הציבורית
אחרי 26 שעות בחדר הלידה: ליולדת שלום. למתמחים פחות

ביקשנו לשאול את ד"ר שפטר מה המקרים שהוא הכי זוכר, מה הוא היה עושה אם הוא לא היה רופא, ומה הדבר הראשון שהוא עושה אחרי שהוא מסיים משמרת? הנה התשובות (המרגשות) שלו.

מה זה עורך אורח? בכל סוכות אנחנו בוואלה! בוחרים לארח דמות מתוך עולם הסיקור שלנו ולפתוח את הערוץ לנושאים שמעניינים אותה. השנה, כאמור, ד"ר חן שפטל השתלט על הערו. בשנה שעברה זו הייתה ענת הראל שהכניסה אותנו לכושר (והנה מיטב הכתבות), ובסוכות לפני - חלי ממן. חג שמח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully