פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      5 תרגילים בחדר הכושר שאתם כנראה עושים לא נכון

      שכיבות סמיכה, כפיפות בטן, לאנג'ים – רוב האנשים לא מוותרים על התרגילים האלה בחדר הכושר, אך יותר מדי מתאמנים טועים בביצוע שלהם ומחבלים במאמצים של עצמם. האם גם אתם נופלים לטעויות האלה?

      בטן סטטית (ShutterStock)
      בטוחים שאתם לא שורפים אנרגיות לחינם? (צילום: Shutterstock)

      בין אם רק התחלתם להתעמל בחדר הכושר ובין אם אתם כבר עושים את זה שנים, סביר להניח שלא פספסתם את חמשת התרגילים הפופולריים שברשימה הזאת. עם זאת, בין אם עשיתם אותם פעם אחת או מאה פעמים, יש סיכוי טוב שאתם עושים טעויות קטנות שעולות לכם ביוקר. הגוף שלנו הוא מכונה מורכבת, וכשאתם מנסים לאמן, לפתח ולחזק אותו, גם השגיאות הקלות ביותר יכולות ליצור תגובת שרשרת שתמנע מכם להשיג את התוצאות שחלמתם עליהם.

      עוד בנושא:
      חוק ברזל: 6 תרגילים במכון הכושר שממש לא כדאי לוותר עליהם
      בחנו את עצמכם: איזה אימון גופני הכי מתאים לכם?
      6 טיפים שיעזרו לכם להתחיל לרוץ וגם להתמיד

      כדי לפתח את הגוף בצורה שתעצים אותו ולא תפגע בו, קודם כל חשוב להבין שאם אתם מרגישים כל סוג של כאב במהלך ביצוע תרגילי כושר – גם הקל והזניח ביותר, חשוב לעצור הכול, לקחת נשימה עמוקה, ולחשוב מה בתהליך האימון לא עובד כמו שצריך. נקודת התחלה טובה תהיה בחינה של חמישה מהתרגילים הנפוצים ביותר במכון הכושר, והבנת הטעויות שרוב האנשים עושים במהלכם: