פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      חוק ברזל: 6 תרגילים במכון הכושר שממש לא כדאי לוותר עליהם

      קורעים את עצמכם באימונים אינטנסיביים ולא מבינים למה התוצאות מאחרות להגיע? אולי כדאי לחזור לבסיס ולוודא שאתם עובדים על מה שחשוב באמת. אלו 6 התרגילים היעילים ביותר לחיזוק הגוף

      חוק ברזל: 6 תרגילים במכון הכושר שממש לא כדאי לוותר עליהם
      צילום: עידו שחם, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן ונטלי זברו

      בווידאו: ענת הראל מדגימה את אחד מהתרגילים הכי חשובים לאימון שלכם

      רוב האנשים יתביישו להודות שאחרי האימונים הראשונים במכון הם כבר עשו פוזות למראה וחיפשו ניצנים של שינוי במבנה הגוף. מטבע הדברים, המרוץ האינטנסיבי של החיים המודרניים לימד אותנו לצפות לתוצאות מידיות, וגורם לנו לאבד סבלנות לנוכח הדרישה לחכות זמן רב ולעבוד קשה כדי להשיג אותן.

      עוד בנושא:
      כל הטיפים שיעזרו לכם להתחיל לרוץ וגם להתמיד
      7 סימנים לכך שהאימון במכון הכושר לא מקדם אתכם לשום מקום
      האם פעילות גופנית באמת הופכת אותנו לרעבים יותר?

      כשמתעמלים, חשוב להבין שאין כזה דבר שיפור מידי. התוצאות, שנבנות בהדרגה, הן מכלול של כמה מרכיבים חיוניים שיש לקחת בחשבון. קודם כל חשוב לבצע גם אימוני סיבולת, לא להזניח את המתיחות ולהקפיד על חימום נכון בתחילת האימון. מומלץ ביותר גם לתת לגוף גם את הזמן להחלים, כדי שיוכל להתפתח. בנוסף, כדאי להקפיד שלא להעמיס על הגוף יותר ממה שהוא יכול לשאת ולבנות תוכנית שתשרת את המטרות שלכם ולא תפגע בכם.

      בעוד שלכל אדם תתאים תוכנית שונה, ישנם כמה תרגילים חיוניים במיוחד, שכל אחד יכול למצוא בהם תועלת – לא משנה מהי מטרת האימון שלו. אלו 6 התרגילים הבולטים ביותר שבהם, והדגשים שחשוב לשים אליהם לב כשמבצעים אותם.