פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      7 סימנים לכך שהאימון במכון הכושר לא מקדם אתכם לשום מקום

      כמו במערכת יחסים, גם באימון הגופני יכול להיות שבהתחלה הכול יהיה מרגש ומסעיר, אבל באיזשהו שלב הלב יפסיק לפעום באותה העוצמה. כך תגלו אם האימון לא מועיל לכם, ומה לעשות כדי לשפר אותו

      אישה מרימה משקולות (ShutterStock)
      כמו בזוגיות, הכי מסוכן להתרגל (צילום: Shutterstock)

      פעילות גופנית היא במידה רבה כמו מערכת יחסים – בהתחלה הכול משפיע עליכם בעוצמות גבוהות ביותר – אתם מרגישים רגועים, ערניים ונמרצים יותר, ויכולים ממש להבחין בשינויים שמתרחשים בגוף ובנפש. עם זאת, ככל שעובר הזמן, חלק מהאנשים מרגישים שמשהו שם גווע. פתאום השיפור כבר לא מורגש כמו בעבר, ההתעמלות הופכת להרגל שכבר לא מרגש אתכם והיא כבר לא מניבה את הפירות שהייתם מצפים לראות.

      עוד בנושא:
      תרגילים במכון הכושר שאתם בזבוז מוחלט של הזמן שלכם
      תרימי: הסיבות לכך שגם נשים צריכות להרים משקולות
      7 טעויות תזונתיות שאתם עושים אחרי פעילות גופנית

      ממש כמו בקשר רומנטי – גם כאן חשוב לפעמים לעצור, להסתכל על כל מה שעשיתם עד עכשיו ולשאול "יחסינו לאן?". ייתכן שסוג ההתעמלות כבר לא מתאים לכם, שהתרגילים שאתם מבצעים לא משרתים את המטרות, או שפשוט אפשר לשנות כמה דברים קטנים בשגרת האימון כדי שתועיל לכם יותר. כדי לעשות את זה, חשוב קודם להכיר את הסימנים שמצביעים על זה שהאימון אינו משרת אתכם. הנה שבעה סימנים חשובים שיכולים להתריע על כך.