נושאים חמים

פול גז בניוטרל: 6 התרגילים הכי מיותרים במכון הכושר

לא מצליחים להתמיד במכון הכושר? אולי זה בגלל שאתם מבזבזים את כל האנרגיות על תרגילים שלא מקדמים אתכם לשום מקום. זה הזמן להכיר את התרגילים המיותרים שמשום מה דווקא נפוצים במכון, וגם דרכים יותר יעילות לחזק את השרירים

צילום: עידו שחם, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן ונטלי זברו

בסרטון: ענת הראל מדגימה את אחד התרגילים היעילים ביותר

למה כל כך קשה לחלק מאיתנו להתמיד בפעילות במכון הכושר? חלק מהגורמים המרכזיים לכך קשורים בכך שלפני תחילת האימונים, לרבים יש תמונה מאוד ברורה בדמיון שקובעת איך הם ייראו בעוד חודש או חודשיים, וכאשר חולף הזמן הזה, התמונה הזאת פוגשת במציאות האכזרית, שכמעט אף פעם לא תואמת את הציפיות.

עוד בנושא:
אין מנוס: 6 תרגילי פילאטיס פשוטים לירכיים חזקות
כבר לא מיתוס: "הורמון ההתעמלות" עוזר לשרוף שומנים גם במנוחה
להיות וונדר וומן: תוכנית האימונים של גל גדות נחשפת

העולם של היום מרגיל אותנו לסיפוקים מידיים, בעוד שהתעמלות היא השקעה לטווח ארוך. כדי להצליח בה עליכם להשקיע גם בחימום נכון, בתזונה נכונה גם מחוץ לימי האימונים, ולבצע תרגילים שישיגו תוצאות מקסימליות בכמה שפחות מאמץ.

אם אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, אולי כדאי להתחיל בהיכרות עם התרגילים שאתם פשוט מבזבזים את הזמן שלכם עליהם. אלו שישה תרגילים שאולי תראו רבים מהמתעמלים מבצעים במכון הכושר, אך עדיף להתרחק מהם כדי להשיג סוף סוף את הגוף שחלמתם עליו.