וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מצרכים שלדיאטניות תמיד יש בבית

29.6.2017 / 7:30

אותו מקרר בגישה כל כך שונה? לא ממש. ביקשנו משבע דיאטניות שיתעדו עבורנו מה יש להן במקרר על בסיס יומי, וזה מה שיצא. ספוילר: טחינה

מקרר. מגד גוזני
מקרר מלא מצרכים הוא המפתח לתזונה בריאה/מגד גוזני

זה לא סוד שבישול ביתי הוא אחד המפתחות לחיים בריאים ומאוזנים יותר, גם מבחינת המשקל. השליטה במה שנכנס לפה שלכם, בניגוד למסעדות או דוכני אוכל, מעניקה לכם כוח רב בשליטה על התפריט היומי שלכם. בנוסף לכך, מקרר מצויד היטב במצרכים מגוונים ובריאים יסייע לכם לספק לעצמכם ולבני ביתכם שגרה תזונתית טובה המשלבת מזונות בריאים וכזו המאפשרת צריכה יומית מספקת של ירקות ופירות.

ככל שהמצרכים במקרר הביתי יאפשרו לכם יותר בחירה וגיוון כך תוכלו לתכנן את סדר היום התזונתי שלכם, להכין לעצמכם מנות קלות, פשוטות ומאוזנות לאכילה מחוץ לבית, לפנק את בני הבית בארוחות משפחתיות מזינות ובריאות וגם לוותר ביתר קלות על אכילה לא מתוכננת ועל מזונות נחותים שאינם בריאים.

עוד בנושא:
ענת הראל בודקת כמה מלח באמת יש באוכל שלנו?
המוציא לחם: מה אוכלות דיאטניות בארוחת שישי?
האם אוכל בריא בעצם גורם לנו להשמין?

בכדי להפוך את המקרר הביתי שלכם ליותר בריא ואיכותי, הכינו לעצמכם רשימת קניות מסודרת ורגע לפני שאתם יוצאים לסופר, העיפו עליה עוד מבט וחשבו ממה כדאי לקנות יותר, על מה רצוי לוותר ואילו תחליפים בריאים יותר ניתן להעדיף על פני אלה שוויתרנו עליהם.

ביקשנו משבע דיאטניות, כולן חברות עמותת עתיד - עמותת הדיאטנים בישראל - לספר לנו (ולצלם) מהם 10 המצרכים שתמיד אפשר למצוא אצלן במטבח הביתי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully