וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבע דקות בלבד: טיפול בזק שמעניק לפנים מראה חלק ובריא

14.6.2017 / 7:02

"פילינג אספרסו" אולי גורם לנו לחשוב על פילינג שכולל מרכיבי קפה, אבל שמו נובע מפרק הזמן הקצר שלו - 7 דקות בלבד. ג'ני דנסון התנסתה בטיפול מהיר באמצעות קרני לייזר ומספרת מה היא רואה עכשיו בכל פעם שהיא מביטה במראה

צילום מסך

רבים מחפשים דרכים מהירות ויעילות ליהנות ממראה צעיר, בריא וקורן ללא צורך בהתערבות כירורגית או פעולות רדיקליות הגוררות זמני החלמה ארוכים וקשים. כעת, טיפול חדש בשם "פילינג אספרסו" מציע דרך חדשה ומפתיעה לטשטש את סימני הגיל. "פילינג אספרסו" אולי גורם לנו לחשוב על פילינג שכולל מרכיבי קפה, אבל הוא קיבל את השם דווקא בזכות משך הזמן הקצר שלו - 7 דקות בלבד.

הטיפול, שמגיע מאיטליה נקרא כך בזכות העובדה שהאיטלקים יכולים לעבור אותו במהלך 7 דקות של הפסקת אספרסו ולחזור לעבודה מיד לאחר מכן. הוא נעשה על ידי קרני לייזר בעוצמה נמוכה שמטרתם ליצור התחדשות של תאי העור ובכך הוא מעניק לעור הפנים מראה בריא וחלק יותר.

עוד בנושא:
כתמי שמש: הכירו את הטיפול שמחסל אותם ביעילות וללא ניתוח
בלי כדורים: מסתבר שיש דרך נעימה יותר להילחם באקנה בפנים
עונת הביקיני בפתח: הכירו את הדרך הקלה להיפטר מהצלוליט

כשהגעתי לסניף אמריקן לייזר הוסבר לי כי הטיפול אינו כואב, שאחריו פניי הולכות להיראות אדמומיות "כאילו ישבתי בשמש" ושעלי לצפות שהאדמומיות תחלוף בתוך ימים ספורים עד שבוע. לאחר מכן העור יתחיל להתחדש על ידי קילוף עדין מאוד, בלי להפריע לשגרת האיפור והטיפוח שלי.

בנוסף, קיבלתי הוראה להישמר מהשמש בעזרת מקדם הגנה כדי להגן על העור החדש שעומד להיחשף לאחר הטיפול - זו המלצה חשובה כמובן, אבל בעיניי אינה נוגעת רק לטיפול הספציפי שעברתי. הישמרות מפני קרני השמש, במיוחד במדינה חמה, היא הדבר החשוב ביותר לשמירה על עור הפנים ובכל מקרה יש להקפיד על מריחת קרם הגנה כחלק משגרת היום יום כדי למנוע הופעה של כתמים וקמטים.

אמריקן לייזר ג'ני. צילום מסך
הטיפול עצמו אינו כואב ומסתיים מהר מאוד/צילום מסך

הטיפול עצמו אינו כואב והוא מסתיים מהר מאוד. ד"ר חגי בצר שערך את הטיפול עבר ביסודיות על עור הפנים שלי בעזרת מכשיר הלייזר ולאחר מכן השתמש בקרם להרגעת האזור.

לאחר הטיפול עור הפנים אכן קיבל גוון אדמומי במשך אותו היום והתחיל להתאזן למחרת. בימים הבאים הבחנתי בקילופים עדינים, כמעט בלתי נראים, ולקראת סוף השבוע מראה העור השתפר משמעותית - הוא נראה בריא וחלק, והנמשים שלי, כמו גם כתמי הפיגמנטציה, קיבלו גוון בהיר יותר. העור עצמו מרגיש רך יותר ואני שמה לב לשיפור עדין בקמטוטים מסוימים.

מעבר לשיפור מראה העור בעקבות נזקי הקיץ, הטיפול עוזר למנוע נזקים עתידיים נוספים ומטרתו היא לשמר את המראה הרענן של העור. זהו טיפול שאפשר ומומלץ להכניס לשגרת הטיפוח ממש כמו ביקור אצל קוסמטיקאית או בחדר הכושר.

עוד באותו נושא

10 דברים קטנים שגורמים לעור שלכם להזדקן מהר יותר

לכתבה המלאה
ג'ני דנסון בשיתוף אמריקן לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully