וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הביקיני בפתח: הכירו את הדרך הקלה להיפטר מהצלוליט

25.4.2017 / 8:00

הוא מביך, קשה להיפטר ממנו והוא תוקף כמעט כל אישה, ללא קשר למשקל. אז איך נפטרים מהצלוליט? הנה כל המידע שחשוב לדעת על הטיפול האסתטי שיאפשר לכן להיפרד מהגומות הכי לא מחמיאות בגוף

בחורה בביקיני. ShutterStock
עם כמה חשש אתן פותחות את עונת בגדי הים?/ShutterStock

תמיד רציתן להיפטר מהגומות הידועות לשמצה שמעטרות את אזור הירכיים והבטן? מסתבר שאתן ממש לא היחידות. על פי הערכות שונות, כ-85 אחוזים מהנשים סובלות מצלוליט ברמה כלשהי. על אף שחברות הקוסמטיקה מציעות תכשירים שונים שאמורים להילחם בבעיה, נראה כי כיום אין פתרון קוסמטי ממשי שעושה זאת ביעילות. פעילות גופנית ותזונה נכונה עשויות לצמצם את התופעה, אך גם פעולות אלו ככל הנראה לא יעלימו אותה לחלוטין. אז רגע לפני עונת בגדי הים והשמלות הקצרות, מצאנו עבורכן טיפול אסתטי שיעזור להפסיק לפחד מהבגדים הקצרים.

עוד בנושא:
בלי הרדמה וניתוח: כל מה שרציתם לדעת על הטיפולים האסתטיים החדשים
5 שאלות שאתם חייבים לשאול לפני טיפול הסרת שיער בלייזר
שלישי בשלייקס, שבת בצלוליט: האם זה טרנד האינסטגרם החדש?

בניגוד למה שרבים חושבים, הגבשושיות בעור לא נקראת צלוליטיס, אלא צלוליט. המילה הזו שרבים משתמשים בה בהקשר הזה מתייחסת לדלקת ברקמת החיבור והיא דורשת סיוע רפואי, צלוליט, לעומת זאת, זו תופעה לא מזיקה, שנגרמת בין היתר על ידי גורמים גנטיים. "תאי השומן בגופנו מופרדים על ידי סיבים", מסביר ד"ר חגי בצר, המנהל הרפואי של אמריקן לייזר. "כאשר תאי השומן מתחילים להתנפח, הסיבים לא צומחים באותו הקצב ואז נוצרות מעין בליטות שדומות למה שקורה לאחר שפותחים מצנח ומושכים את יריעת הבד פנימה".

כדי להילחם בצלוליט קיימים כיום הליכים לא כירורגיים ופשוטים יחסית. אחד הבולטים שבהם מבוצע באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו (Radiofrequency), המעבירה זרם חשמלי שמשפיע על רקמות העור. "הרעיון של הטיפול הוא חימום של הסיבים בטמפרטורה שגורמת להם להתפרק", מסביר ד"ר בצר. "הוא מבוצע בטמפרטורה של 42 מעלות, שמאפשרת לגלים להגיע לעומק הסיב. היתרון של השימוש בגלי רדיו הוא האפשרות להגיע לעומק העור בלי לגרום נזק לאזור שסביב הרקמה בה מטפלים. בהליך הזה אנחנו למעשה ממיסים את רקמות העור העוטפות את תאי השומן ובכך מתאפשרת החלקה של העור".

טיפול צלוליט. ShutterStock
טיפול לא כואב – ואפילו די נעים/ShutterStock

אם אתן חוששות מהליכים רפואיים מסוג זה, ד"ר בצר מרגיע ואומר כי הטיפול לא כואב ואפילו נעים. "הטמפרטורה של החימום מזכירה מעין מקלחת חמה, ובמהלך הטיפול מתבצע גם עיסוי של העור שהמטופלות מדווחות על הנאה רבה ממנו". ההליך כולל כמה טיפולים בני חצי שעה עד שעה ורבע. מספר הטיפולים ואורכם משתנה בהתאם להיקף הבעיה. בדרך כלל יכלול הטיפול כ-12 מפגשים ובצר מדגיש כי במרבית המקרים לא נרשמים בו סיבוכים, סיכונים או תופעות לוואי.

חשוב להדגיש כי הטיפול אמנם יעיל בהעלמת הצלוליט, אך ההשפעה שלו אינה בלתי הפיכה. הצלוליט יכול לחזור בשלבים מאוחרים יותר בחיים, ולכן ממליץ ד"ר בצר לא לנוח על זרי הדפנה כשיוצאים מחדר הטיפולים. "לאחר הטיפול חשוב להקפיד על תזונה נכונה ועל פעילות גופנית בשביל לשמר את המצב", ציין.

עוד באותו נושא

קוטג' בירכיים? 4 מאכלים שנלחמים בצלוליט

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
הטיפול אמנם יילחם בצלוליט, אבל לא בשומן העודף/ShutterStock

אם אתן מגיעות לטיפול צלוליט כדי להשיג מראה רזה יותר ולהיפטר מהשומנים העודפים, ככל הנראה צפויה לכן אכזבה. "מטופלות רבות שמגיעות אלינו חושבות שהטיפול יעזור להן להיראות רזות יותר", אומר ד"ר בצר. "אבל חשוב להדגיש כי לא מדובר בטיפול שממיס שומן או מצר היקפים. הטיפול נעשה לטובת מיצוק והידוק העור, מה שאכן מעניק אפקט מסוים של הצרת היקפים, אבל זוהי לא מטרתו העיקרית".

למגוון הטיפולים של אמריקן לייזר בצלוליט הקליקו כאן

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף אמריקן לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully