וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בשלייקס, שבת בצלוליט: האם זה טרנד האינסטגרם החדש?

10.11.2016 / 15:30

שחקנית ופעילה למען דימוי גוף חיובי מעלה לאינסטגרם תמונות של הצלוליט שלה כדי לנרמל את התופעה הנפוצה ולשכנע נשים שגומות השומן שלהן הן פשוט חלק טבעי מגופן, ולא משהו שצריך להתבייש בו או לנסות להעלים

אם יש משהו שיכול לבאס תמונה טובה, זה הרגע הזה שבו את קולטת שהצלוליט שלך ממש בולט. אותן גומות שומניות ובלתי חינניות בעליל שמנקדות את אזור הירכיים והישבן הן נחלתן של כמעט כל הנשים (על פי ההערכות לכ-90 אחוזים מהנשים יש צלוליט בדרגה כזאת או אחרת), הן מטרד לא קטן משום שכמעט בלתי אפשרי להפטר מהן. נשים התרגלו שמדובר במשהו שיש להתבייש בו ולהסתיר אותו בכל מחיר, ומכוני יופי למיניהם מצאו להם עוד בוננזה של טיפולים מטיפולים שונים שמבטיחים להעלים אותם לעד (לרוב, ללא כל גיבוי או ביסוס להבטחות).

אבל קנזי ברנה, שחקנית קנדית בת 26 ופעילה חברתית למען דימוי גוף חיובי החליטה שנמאס לה להתבייש בצלוליט שלה. בשאיפה לנרמל את מראה הצלוליט ולגרום לו להיות נוכח יותר ברשתות החברתיות ובתקווה שבעקבות כך נשים יתחילו להרגיש נוח יותר עם החלק הזה בגופן – היא יצרה את התגית #CelluliteSaturday שאותה היא מעלה לצד תמונות שלה.

עוד בנושא:
קוטג' בירכיים? 4 מאכלים שנלחמים בצלוליט
נסיכות שעירות: הסיבה שהצרפתיות מפרסמות תמונות של שיער הגוף שלהן

"אם אתם מנסים למכור לי איזה טיפול להעלמת צלוליט – אני לא מעוניינת. צלוליט זה נורמלי, ותעשיית היופי עושה כסף מהאמירה שזה משהו שאנחנו חייבות להפטר ממנו". כתבה ברנה באחד מהפוסטים שלה בנושא. בעמוד האינסטגרם שלה ניתן למצוא תמונות שהיא העלתה במסגרת קמפיין "שבת בצלוליט" והיא מקווה שנשים נוספות יצטרפו אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully