וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דברים קטנים שגורמים לעור שלכם להזדקן מהר יותר

23.3.2017 / 6:45

כל מה שאתם צריכים כדי לשמור על מראה עור צעיר לאורך זמן זה להפסיק לגלוש ברשתות החברתיות, לא לשתות מקש, להפסיק לקחת את הטלפון איתכם למיטה, להגמל ממסכים, לישון יותר ולהשקיע במצעים ממשי. קלי קלות

מערכת וואלה!

בווידאו: איך המזון שאתם אוכלים משפיע לכם על הפנים

לילות לבנים, השכמות מוקדמות, סטרס של עבודה, אלכוהול ויותר מדי סוכר – כל אלה ידועים ככאלה שגובים מחיר ממראה עור הפנים. ההשפעות השליליות של אורח החיים הכאוטי והעמוס שלנו מובילות לתוצאה שזוכה כעת לשם – פני FOMO. FOMO הם ראשי תיבות של Fear of Missing Out, תופעה פסיכולוגית שמתארת את החשש שלנו להחמיץ התרחשות כלשהי, והתמקדות בחשש זה באופן שמונע מאיתנו ליהנות מההווה וממה שאנחנו עושים באותו הרגע.

בגדול, אנחנו לא ממש מטפלים בעצמנו מספיק טוב משום שאנחנו יותר מדי עסוקים בלהספיק להיות בכל המסיבות, לצפות בכל הסדרות הכי מדוברות, ולצאת לכל הברים הכי חדשים וחמים שכולם מעלים תמונות שלהם לרשתות החברתיות, כמובן.

עוד בנושא:
זינוק במספר הצעירים מתחת לגיל 30 שפונים לטיפולי בוטוקס
10 מאכלים שישאירו אתכם צעירים
בלי קוסמטיקאית: 5 טיפים ביתיים לשמירה על עור צעיר

אישה צעירה מסתכלת במראה ובוחנת את הקמטים שלה. ShutterStock
אין שום דבר רע בהזדקנות, כשזה קורה בזמן הנכון/ShutterStock

אבל כל זה עשוי להשפיע על עור הפנים שלנו באופן הרסני למדי ולגרום לו להזדקן בטרם עת. ואתם בטח יודעים שצוואר מדולדל, עיניים יבשות, פנים נפוחות וקמטים לא מצטלמים טוב באינסטגרם. ראוי לומר שאין שום דבר רע בהזדקנות, בעיקר כשהיא מתרחשת במועד. אבל אם אתם רוצים לשמור על העור שלכם במראה צעיר לזמן ממושך ככל שניתן או לכל הפחות למנוע ממנו להראות מבוגר יותר ממה שהוא באמת, כדאי לכם לשים לב ל-10 הדברים הבאים, שעלולים לגרום לעור להזדקן מהר יותר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully