וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח בודקת: מה זה דיקור סיני ולמי זה טוב?

שיר אלמליח

1.6.2017 / 16:42

בעבר התייחסו לרפואה הסינית כאל אמונה טפלה שיש לקחת בערבון מוגבל. כיום יותר ויותר מחקרים מראים כי היא אכן יכולה לעזור בשיפור הבריאות. אז מה זה בדיוק דיקור סיני ואיך הוא יכול לסייע? שיר אלמליח יצאה לבדוק

שיר אלמליח בטיפול פנים. אינסטגרם שיר אלמליח, צילום מסך
האם זה עוזר גם לעור הפנים?/צילום מסך, אינסטגרם שיר אלמליח

לפני הרבה שנים, אנשי הרפואה הקונבנציונלית ראו ברפואה הסינית לא יותר מאסופת אמונות קדומות וחסרות ביסוס, שיש לקחת בעירבון מוגבל. אולם בשנים האחרונות נראה כי יותר ויותר אנישם מהללים את יתרונותיה של הרפואה הסינית ואת יעילותה בטיפול בבעיות רפואיות מסוגים שונים. גם חוקרים מדעיים כבר מבינים כי במקרים מסוימים, צורות טיפול מעולם הרפואה ההוליסטית עשויות לסייע לשפר את הבריאות – החל מריפוי כאבים טורדניים ועד למלחמה בקמטים ובנזקי הזמן.

עוד בנושא:
שום דבר לא עוזר למיגרנה? חוקרים מצאו פיתרון טבעי ואפקטיבי
מחטים בשירותים: כך דיקור סיני מסייע לעצירות
תנו לרפואה הסינית לחמם לכן את הרחם

השימוש במחטים בדיקור הסיני אמנם עשוי להיראות תמוה למתבונן מהצד, אך מחקרים רפואיים הוכיחו כי הוא יעיל יותר ממה שאנחנו נוטים לשער. המסקנות של מחקרים שונים בתחום מראות כי הדיקור עשוי לסייע בהתמודדות עם מגוון בעיות רפואיות – בין היתר בטיפול במיגרנות, בבעיות בדרכי העיכול, ואפילו כדרך לגרום לעור להיראות צעיר יותר.

כדי להבין מה זה בדיוק אומר דיקור סיני, למי הוא יכול לעזור וכיצד, שוחחה שיר אלמליח עם רונן רוזנבלט-ניר, מטפל מוסמך בדיקור סיני ודיקור קוסמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully