וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצירתיות משתלמת: 7 דרכים מפתיעות להיפטר מהנחירות

18.5.2017 / 14:29

שום דבר לא עוזר לנחירות? מסתבר שיש גם שיטות פחות קונבנציונליות, אך די יעילות, לטפל בתופעה. מפיתוח היכולות המוסיקליות שלכם ועד להדבקת כדור לחולצה – אלו כל הדרכים היצירתיות ביותר להבטיח לילה שקט יותר

האם זו השיטה הכי מוזרה להתמודד עם נחירות?/מערכת וואלה! News

בווידאו: אחת הדרכים היצירתיות והיעילות לשים סוף לנחירות

חושבים שהנחירות הן בעיה שמפריעה רק למי שנאלץ לחלוק איתכם מיטה? מסתבר שלא בכך מסתכם הנזק שהן גורמות. אם גם אתם משמיעים את המנגינות הלא סימפטיות האלה בלילה, חשוב שתדעו שייתכן כי אתם מצויים בסיכון להתפתחות דום נשימתי בשינה, מצב בו אנשים מפסיקים לנשום למספר שניות פעם אחת או יותר לאורך הלילה. זה אמנם נשמע לא מזיק, אך התופעה גורמת לעלייה בלחץ הדם ואפילו מגבירה את הסיכון לשבץ. לצד זאת קיימת גם הפגיעה באיכות השינה, שעלולה לגרום עם הזמן אף להתפתחות חרדה ודיכאון.

עוד בנושא:
על הצד, גב או בטן: איזו תנוחת שינה הכי לא בריאה לכם?
ישנים טוב? אלה 4 המאפיינים לשינה איכותית
מומחים קבעו: כמה שעות באמת כדאי לישון

הגורמים המרכזיים לנחירות כוללים בין היתר עישון, אלרגיות, שתיית אלכוהול ונטילת תרופות מסוימות. לצד הטיפולים המקובלים בתופעה, קיימים גם פתרונות יצירתיים יותר – שכל אחד מאיתנו יכול ליישם בעצמו. חלק מהאפשרויות ברשימה הזאת אמנם עשויות להיראות לכם תמוהות – אך הן בהחלט יכולות להבטיח לילה שקט ונעים יותר. ואם לא? התרגילים האלה בהחלט לא יזיקו לכם ורובם יכולים גם לעשות לכם טוב בהרבה יותר ממובן אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully