וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסינו והופתענו: האם הדיאטה של ילנה מלישיבה עובדת?

יעל נצר

14.5.2017 / 9:39

שלחנו את יעל נצר לבדוק את הדיאטה המדוברת של ילנה מלישיבה והיא חזרה עם 3 קילו פחות אחרי שבועיים בלבד! איך היא עשתה את זה? היא אכלה ארוחות קפואות בלי טעם ארבע פעמים ביום. מזל שאין לה סטנדרטים

צילום מסך

כמו משב רוח סתווי, נכנסה לחיינו ילנה מלישיבה, פרופסור לקרדיולוגיה בברית המועצות לשעבר או כמו שאנחנו מכירים אותה - קיסרית המנות הקפואות. נסיכת הפריזר מבטיחה בשלל פרסומות חודש אכילה מאוזנת ומשביעה שבסופו נשיל בקלילות מלישיבאית עד 10 קילוגרם. כל מה שנדרש לעשות זה להוציא מנת אוכל מההקפאה, להפשיר, ללחוש שלוש פעמים "ספסיבה ילנה", לאכול לשובע ולהתחיל ליהנות מהמחמאות. אז נכון, ילנה דאגה להכול. שלוש ארוחות מוכנות, מגוונות ואפילו משביעות (אם מוסיפים סלט גדול בצד, בהסכמת הפרופסורית כמובן) אבל בקשר לטעם ואפילו הריח, כאן אפשר גם אפשר להתווכח.

להערכתי, אדם בעל סטנדרטים מינימליים באוכל, יוכל לשרוד את ילנה רק אחרי כריתת בלוטת טעם אחת לפחות. גם כי בכל זאת מדובר באוכל קפוא ואם אתם לא מבינים על מה אני מדברת, נסו לעשות מנת ירקות מוקפצים, להקפיא ואז להפשיר. בוא נגיד שגם הירקות כבר לא יקראו לעצמם ירקות. אבל מעל הכל מרחפת בעיה שלצערנו טומנת בחובה את אחד הסודות של דיאטת מלישיבה, לרוב האוכל פשוט אין טעם. אין טעם כי אין תבלינים. אין תבלינים אין מלח. אין מלח, אין אור בבית וכיף בפה.

עוד בנושא:
נחשף דירוג הדיאטות העולמי: מי במקום הראשון?
10 הטעויות שמונעות מכם לרדת במשקל
5 דרכים להוריד במשקל בלי דיאטה

הדיאטה של ילנה מלישיבה. צילום מסך
בכל זאת מדובר באוכל קפוא/צילום מסך

למזלי, נתברכתי באפס סטנדרטים גם בנוגע לאוכל. מכירים את אלה שיחסלו במבה שהיתה פתוחה שבוע באוטו בשמש? מנה חמה? אני מהמעריצים. בכלל, כל מה שלא מצריך ממני הכנה, אני אוכל וגם אגיד "תודה יקום שזימנת לי שאריות מהסנדביץ' שהילד החזיר מהגן". כך שבאתי לאתגר המנות הקפואות בתחושת ביתיות. והאמת - היה לי טעים.

ולמרות כל זאת אחרי שבוע וחצי התחלתי לחלום על סירים עם אוכל מבעבע. לא שהייתי רעבה ולא נגעלתי מהאוכל. בעזרת דמיון מודרך פיזרתי מלח דימיוני על המנות הטפלות ובלעתי הכל כמו ילדה טובה. ועדיין יש משהו מנוקר ועצוב בקונספט האוכל הקפוא. למרות שטרחו באהבה גדולה להכין לך הכול מראש עד הפרט האחרון, עדיין הרגשתי בודדה. בעיקר כי כולם הסתכלו בגועל על הבלוקים הקפואים שהפיצו ריח אשר לא תואם את צורתם בכל פעם שחיממתי אותם במיקרו המשרדי.

ילנה מלישיבה מבטיחה וגם מקיימת. הורדתי בשבועיים 3 ק"ג. אבל בחיים אין ארוחות חינם. הדיל הקפוא לא זול וגם לא פשוט לעיכול.


כמה זה עולה? 1,990 שקלים לחודש

מה מקבלים? ארבע ארוחות כל יום.

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully