וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף דירוג הדיאטות העולמי: מי במקום הראשון?

אם אתם שייכים לבני האדם הממוצעים, בוודאי ניסיתם בחייכם יותר מדיאטה אחת. איגוד של מומחי בריאות ותזונאים מארה"ב פרסם השבוע את דירוג הדיאטות שלהם, ואלה הדיאטות שנכנסו לרשימה - לטוב ולרע

דירוג הדיאטות הטובות והגרועות ביותר/מערכת וואלה!

אומנם 2017 התחילה כבר לפני שבוע, אבל יש כאלה שבוודאי עוד מתלבטים לגבי החלטות השנה החדשה שלהם. כדי לעזור לכם עם זה, פורסמה השבוע רשימת הדיאטות המוצלחות יותר והמוצלחות פחות, שנערכת על ידי דיאטנים ומומחי בריאות בארה"ב. הרשימה שמתפרסמת על ידי ה-US News and World Report מכילה 38 דיאטות נבחרות שמדורגות כאמור על ידי דיאטנים, רופאים, מומחי בריאות ותזונאים.

הקריטריונים על פיהן נבחנו הדיאטות היו ירידה במשקל כמובן, לטווח ארוך וקצר, מניעת מחלות לב ועורקים, עצירת סוכרת והאם קל או קשה לבצע את הדיאטה לאורך זמן.

עוד בנושא:
הדיאטה החדשה שמגיעה כל הדרך מיפן
10 סיבות שבגללן אתם לא מצליחים להוריד את הבטן
למה קשה לשמור על המשקל אחרי דיאטה?

דיאטה. ShutterStock
שוב פעם את?/ShutterStock

אז מי במקום הראשון? את הרשימה מובילה דיאטת DASH האמריקאית שנועדה במקור להורדת לחץ דם גבוה. הדיאטה כוללת הקפדה על אכילת פירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבונים רזים ומוצרי חלב דלי שומן ומבקשת להפחית בצריכת מתוקים, מלח ובשר אדום. מיד אחריה מגיעה הדיאטה הים תיכונית, ובהמשך דיאטת שומרי משקל, תזונה צמחונית וטבעונית ועוד.

את הרשימה סוגרות דיאטת דוקאן שכוללת בעיקר אכילת חלבונים וירקות ונחשבת ללא מאוזנת, אטקינס ופלאו הפופולריות ובמקום האחרון - דיאטת 30 הימים, שמבקשת מאלה שעושים אותה להיגמל מדגנים, סוכר, מוצרי חלב ועוד למשך חודש, ומתירה אכילה בעיקר של זרעים, בשר רזה, ביצים וירקות.

לדברי מומחי הבריאות שערכו את הדירוג, רוב הדיאטות שהגיעו למקומות הראשונים דומות מאוד ומציעות אכילה מאוזנת ובמקביל מבטיחות ירידה מתונה במשקל לאורך זמן.

עוד באותו נושא

הטוב, הרע והמסוכן בדיאטה שלך

לכתבה המלאה

המנצחות: 3 הדיאטות הכי מוצלחות

להימנע: 4 הדיאטות שכדאי לא לעשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully