וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת ישרים: כך תוודאו שהתינוק שלכם ישן במיטה בטוחה

24.4.2017 / 8:00

כשהתינוק שלכם סוף סוף נרגע ונרדם, כדאי שגם אתם תהיו רגועים. כל הכללים שעליהם יש להקפיד כדי לוודא שמיטת התינוק שלכם היא הכי בטוחה שהיא יכולה להיות ומותאמת לצרכיו בצורה מושלמת

בימוי ועריכה: YY הפקות

הורים רבים שמים יותר מדי חפצים בתוך מיטת התינוק שלהם. זה מיותר, ועלול להיות אפילו מסוכן. אז החלטנו לעשות לכם סדר. ריבוי חפצים בתוך מיטת התינוק, ובמיוחד חפצים רכים, או מצעים משוחררים עלולים להגדיל את הסיכון לחנק או מוות בעריסה. בנוסף, צעצועים וחפצים אחרים עלולים להוות הסחת דעת מיותרת כאשר התינוק מנסה להרדם.

נתחיל בעריסה. בחרו עריסה עמידה ויציבה, והתאימו לה מזרן, שמיכה ומצעים. בדקו כי המזרן קשיח ולא רך, ושהוא נושא תו תקן וודאו שהמצעים מתוחים ככל שניתן. ומקמו את העריסה צמוד למיטתכם לפחות עד גיל 6 חודשים.

עוד בנושא:
האם עיטוף תינוקות הוא מסוכן?
איך יוצרים טקס שינה לתינוק?
כך תעזרו לילד שלכם לישון טוב יותר

על פי הנחיות הבטיחות למניעת מוות בעריסה, מומלץ להמנע מחפצים רכים המונחים באופן חופשי בתוך המיטה (ובכלל זה, גם מגן ראש שעלול להוות סכנת חנק). שמרו על סביבה בטוחה במיטת התינוק, הרחיקו חפצים רכים כמו כריות, בובות ושמיכות פוך. סכנה נוספת שיש להרחיק מהמיטה היא כבלי חשמל וגופי חימום. אם ברצונכם לחמם את חדר השינה של התינוק, עשו זאת באמצעות גוף חימום בטיחותי ובעל תו תקן, ומקמו אותו רחוק מהמיטה.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף סימילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully