וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי הפיך? 10 מיתוסים על התקרחות שאנחנו חייבים לנפץ

16.2.2017 / 13:45

כל גבר מפחד מהרגע בו המפרצים ייפגשו. לכן אפשר להבין למה הנושא הפך קרקע פורייה לכל כך הרבה מיתוסים. בואו נעשה סדר בבלגן ונבדוק כמה אתם באמת יודעים על התופעה

מערכת וואלה!

בווידיאו: האם לטראמפ יש קרחת מתחת לכל השיער הזה?

בודקים את הקרקפת בכל יום כדי לראות אם המפרצים גדלו? מסתכלים על הכרית בבהלה בבוקר וסופרים את השיערות שלא שרדו את הלילה? אתם ממש לא לבד. יותר ממחלות לב או לחץ דם, משום מה ההתקרחות היא התופעה הרפואית שהכי מעסיקה גברים כיום. כולם חוששים מפניה, נערכים לגרוע מכל ובעיקר מנסים להפוך את הגלגל.

החדשות הרעות – זה ככל הנראה יקרה לכם בשלב כלשהו בחיים. 85 אחוזים מכל הגברים בעולם צפויים לאבד את שיערות ראשם. ברוב המקרים התהליך מתחיל אחרי גיל 21 ומסתיים בסביבות גיל 50. עם זאת, חלק מהגברים מתחילים להיפרד מזקיקי השיער עוד בגיל ההתבגרות ובמקרים מסוימים התהליך מסתיים בקרקפת מבריקה וחלקה כבר בגיל 21.

כשאנחנו מפחדים, אנחנו רוצים להאמין לכל שמועה. לכן נראה כי בנושא של אובדן השיער, התפתחו המון מיתוסים שקשה לקבוע את אמינותם. לכן אנחנו עוזרים לכם לעשות קצת סדר בבלגן ומרכזים עבורכם מידע מבוסס ואמין שאולי לא יבטיח לכם ראש מלא בשיער, אבל יעזור לכם להיות קצת יותר ערוכים לגרוע מכל.

עוד בנושא:
יש לכם שיערות שיבה ואתם רק בני 20? זו כנראה הסיבה
התרופה שגורמת לקרחים להצמיח כמעט את כל שערם בחזרה
7 מאכלים שיסדרו לכם שיער יפה ובריא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully