וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שישנתם: גווינית' פאלטרו המציאה עוד טרנד בריאותי

ציפית מנחושת, 10 שעות שינה ועוד שלל טיפים הזויים הם מה שעומדים ביניכם ובין עור פנים חלק, גוף רזה וחטוב ותהילת עולם. הכוכבת ההוליוודית וגורו הלייפסטייל מטעם עצמה מציגה את טרנד השינה הנקייה

בווידאו: הטיפים של גווינית' פאלטרו למראה עור זוהר

אחרי שהדליקה את הוליווד והעולם על 'אכילה נקייה' (Clean Eating) – טרנד תזונה שהדבקים בו אוכלים רק מזון לא מעובד ובצורה הקרובה ביותר למקור שלו (וגורמי מקצוע מתחום בריאות הנפש מכנים אותו סוג חדש של הפרעת אכילה), השחקנית וגורו הלייפסטייל מטעם עצמה גווינית' פאלטרו מגיעה עם בשורה חדשה: שינה נקייה (Clean Sleeping).

פאלטרו שמתחזקת את אתר התזונה והלייפסטייל GOOP הציגה את עיקרי השיטה במאמר נרחב שהתפרסם גם בדיילי מייל, בנוסף לפרסום באתר שלה. והיא הסבירה בו כיצד עלתה בה ההבנה ששינה היא המפתח לגוף חטוב, עור בוהק וחף מקמטים ותחושה כללית מהממת. "תקראו לזה יוהרה, תקראו לזה בריאות, אבל אני פשוט יודעת שיש קורלציה עצומה בין איך שאני מרגישה ואיך שאני נראית כשאני מתגלגלת מהמיטה בבוקר", כתבה פאלטרו בטור האישי והמיוחד.

עוד בנושא:
מה תאכלו ואיך תתעמלו: הטרנדים הבריאותיים של 2017
סופינג: כך הפך המרק לטרנד בריאות לוהט
נכנסים למיטה מאוחר? זה משפיע על המשקל שלכם

גווינית' פאלטרו בתוך עיצוב פרחים בצורת שפתי ואגינה במסיבה של GOOP. GettyImages
התעוררתי ככה. גווינת' פאלטרו/GettyImages

הכוכבת מוסיפה וכותבת כי "אורח החיים שאני מקיימת מבוסס לא רק על אכילה נקייה, אלא גם על שינה נקיה". ואיך עושים את זה? אז ככה, קודם כל כמות או איכות? כבר לא צריך לבחור! גווינית' ממליצה על מינימום של 7-8 שעות שינה איכותית, אבל עדיף עשר שעות, אם אפשר (ברור שאפשר. הילדים שלנו יקומו לבד, יתארגנו בשקט ויפזרו את עצמם למסגרות בזמן שאנחנו טרוקים במיטה).

עוד עניין מאוד חשוב הוא ציפיות. לא בקטע של לכוון גבוה, אלא יותר בקטע של מצעים. ציפית נחושת, היא א. משהו שקיים (מסתבר). ו-ב. עשויה מבד ששזורים בו חוטים דקים של נחושת מחומצנת. בזמן שאתם ישנים, יונים של נחושת משתחררים מהציפית וחודרים לעור הפנים שלכם – דבר שאמור לעודד התחדשות תאים. מחירה של הציפית עומד על 50 ליש"ט (כ-240 שקלים) בכלבו סלפרידג'ס, שזה ממש זול יחסית להמלצות אחרות של פאלטרו שבדרך כלל מתאימות יותר לאוליגרכים. אבל אם גם זה יקר לכם, יש גם אופציה בחצי מחיר – 24 ליש"ט תמורת כרית שזורה בחוטי כסף, שמבטיחה להפחית את נוכחותם של חיידקים מזיקים על עור הפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גווינת' פאלטרו בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Larry Busacca, GettyImages
לילה טוב. נתראה בעוד עשר שעות ככה/GettyImages, Larry Busacca

בהמשך המאמר מפורטים עוד כל מיני טיפים ושינויי אורח חיים שאותם כתבו חלק מהיועצים הרבים שמלווים את פאלטרו בשגרה. חלקם נוגעים לתזונה (לא לאכול לפני השינה), חלקם למדיטציה (מסתבר שאתם יכולים לישון גם כשאתם ערים) ועוד כמה שקצת קשה להכניס לקטגוריה ברורה (לשים קרם רגליים בניחוח מתקתק ליד המיטה).

פאלטרו שמוקפת דרך קבע בסוללה של רופאים, תזונאים, מאמנים אישיים, קוסמטיקאיות ומה לא, ידועה בהוליווד כמי שמקפידה על שגרת טיפוח ותזונה קיצונית. לאחרונה נחשף כי תג המחיר החודשי של רוטינת הביוטי שלה לבדה עומד על כ-65 אלף שקלים. אנחנו מדברים על הוצאה חודשית, כן? שהתמורה לה כוללת ארס דבורים, תאי גזע של תפוחים, טיפול באדים חמים לרגליים ואבקת סקס (מה שזה לא יהיה).

בגדול, גווינית' פאלטרו היא כמו הקוסם מארץ עוץ של עולם הבריאות והלייפסטייל – כולם יודעים שיש איזה בלוף גדול שמסתתר שמאחורי וילון כלשהו אצלה, אבל לך תתווכח עם תוצאות – האישה בכל זאת רזה כדחליל ובעלת עור חלק כשל איש הפח. בקיצור, גווינית' רוצה למכור לכם עכשיו שאם רק תלכו לישון על ציפית מנחושת, תשנו 10 שעות בלילה ותעשו מדיטציה תקומו בבוקר רזים, חלקים, שזופים, בלונדינים ואולי גם עשירים. קונים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully