וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשקל 500 ק"ג: האישה השמנה בעולם בדרך לניתוח לקיצור קיבה

אחרי 25 שנים שלא יצאה מפתח ביתה, אימן אחמד אבד אל עטי תעלה על מטוס מיוחד ממצרים ותסע לעבור את הניתוח המסובך אצל מומחה בהודו. ההערכה: יקח לה בין שנתיים לשלוש לרדת למשקל של כמאה קילוגרמים

צילום מסך

האישה השמנה בעולם ששוקלת 500 קילוגרמים תעבור בקרוב ניתוח לקיצור קיבה בהודו. אימן אחמד אבד אל עטי, בת ה-36 היא מצרית במקור, והיא לא עזבה על פי דיווחים את ביתה ב-25 השנים האחרונות בגלל משקלה.

הניתוח שאמור להתבצע בהודו כמעט ונדחה, לאחר שאימן לא קיבלה ויזה בשל החשש שהיא לא תוכל לטוס לשם לבד ותזדקק למלווים רבים. הרופא שלה מממובאי, ד"ר מופאזל לאקדאוולה, לא ויתר, ופנה לשגרירות ההודית במצרים שיאפשרו לה להגיע לניתוח במטוס חכור.

אימן אומנם לא עברה שקילה מסודרת מעולם, אך אם משקלה נכון ועומד על חצי טונה, זה הופך אותה לאישה השמנה בעולם, שכן שיא הגינס הרשום כיום שייך לפאולינה פוטר מארה"ב ששקלה 294 קילוגרמים בשנת 2010. הרופא שאמור לנתח אותה טוען שלפי התמונות שקיבל לידיו, משקלה עומד על כ-450 קילוגרמים.

עוד בנושא:
השמנת יתר עלולה לקצר את החיים ב-8 שנים
למה אנשים משמינים אחרי ניתוחים לקיצור קיבה?
חצי בנאדם: מה הסיבה שגרמה לאיש הזה להוריד 90 קילו?

אישה שמנה. צילום מסך
לא יצאה מפתח ביתה 25 שנים. אימן אחמד אבד אל עטי/צילום מסך

משפחתה של אימן טוענת כי היא נולדה במשקל של כחמישה קילוגרמים – שנחשב למשקל גבוה במיוחד – והיא סובלת ממחלה שנקראת אלפנטיאזיס, שפוגעת בבלוטות הלימפה וגורמת לחלקים בגוף להתנפח.

בגיל 11 היא החלה להשמין בצורה משמעותית, ולאחר מכן סבלה משבץ ששיתק אותה לביתה. כעת מי שמטפל באימן הן אימה ואחותה, והן אלה שפנו אל הרופא ההודי המפורסם באוקטובר האחרון בבקשת עזרה. בימים אלה הוא מגייס כסף לניתוח שיערך בשבועות הקרובים.

למרות האופטימיות הרבה, אימן תצטרך להישאר בהודו כמה חודשים לאחר הניתוח, ולפי דברי ד"ר לאקדאוולה, ייקחו בין שנתיים לשלוש עד שהיא תוכל להגיע למשקל של כמאה קילוגרמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully