פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      8 טיפים שיעזרו לכם לעבור את היום במשרד בצורה בריאה

      אנחנו מבלים כל כך הרבה זמן בעבודה, שכדאי מאוד שנעביר אותו בצורה בריאה. למה לא כדאי שתפספסו את ארוחת הבוקר, איזה תרגיל קטן אתם יכולים לעשות מבלי שאף אחד ישים לב ולמה הגיע הזמן שתפסיקו עם המיילים הפנים-משרדיים

      אנשים עובדים במשרד (ShutterStock)
      מבלים יותר זמן בעבודה מאשר בבית (צילום: shutetrstock)

      מרבית האנשים שעובדים במשרדים, לא ממש קמים מהכיסא במהלך היום. אולי רק כדי לצאת ולקנות את ארוחת הצהריים שלהם, להכין קפה, להציץ אם נשארה עוגה מהיומולדת או לקום לשירותים. אבל זהו. אורח החיים היושבני נמצא במרכזם של כמה מחקרי בריאות, ואחד העיקריים בהם מצא שהוא עלול להוביל למחלות כרוניות ואף למוות.

      העובדה שאנחנו שוהים באותו מקום, 50 שעות בשבוע, עוזרת להרגלים - רעים או טובים, להתקבע, דבר שהוא בעל חשיבות לבריאות הכללית שלנו. אז איך ניתן לשנות זאת? הנה כמה טיפים קטנים שכוללים תזונה ופעילות גופנית, שיכולים לשנות לא רק את הצורה בה היום שלכם יראה, אלא גם איך אתם תיראו:

      עוד בנושא:
      הליכה של שעה מקזזת יום של ישיבה מול המחשב
      8 טיפים לישיבה בריאה מול המחשב
      5 דברים לא בריאים שאתם עושים בעבודה

      1. אל תשתמשו בצ'אט משרדי

      מכירים את זה כשאתם צריכים לשאול את העובד במשרד לידכם, או באופן ספייס שאלה (ברור שעל עבודה)? יופי. אז במקום לשלוח לו אותה בצ'אט המשרדי או במייל, בפעם הבאה, נסו לקום אליו לשולחן. לא רק שזה יותר ידידותי ונחמד, אלא זה יחזיר לכם קצת את זרם הדם לגוף ולרגליים.

      2. תעבדו תוך כדי הליכה

      כפי שכבר הזכרנו, לשבת כל היום זה ממש לא טוב. העצה שלנו היא פשוט לנסות וללכת כמה שיותר צעדים תוך כדי עבודה. אז נכון לא ממש תוכלו להקליד על המחשב, אבל תוכלו למשל ללכת תוך כדי שיחת טלפון או לערוך את הפגישה שלכם בעמידה במקום ישיבה. אם היא קצרה כמובן.

      via GIPHY

      3. שבו מבלי לשבת

      נקדים ונאמר שזה לא עונש. לכו תחפשו קיר ריק בלי מדף, או פוסטר, ועמדו עם גבכם שעון עליו. כופפו את הברכיים לאט וגלשו עם הישבן למטה עד לישיבה. הפעולה הפשוטה הזו שצריכה לארוך קצת יותר מחצי דקה, תעזור לכם להזרים דם לרגליים וליישר את הגב שמתעקם עם הישיבה על המחשב. נסו להתעלם מהמבטים של העמיתים שלכם. הם ממילא ישפטו אתכם מאחורי הגב.

      4. תלחצו בסתר

      אם אתם פחות מתחברים לטיפ הקודם, זה בדיוק בשבילכם. שבו על הכיסא וכווצו את שרירי הישבן למשך 10 שניות מבלי שאף אחד יראה. שחררו וחיזרו על הפעולה מספר פעמים נוספות. לנשים שבינכם, ניתן לחזק את שרירי רצפת האגן גם כן, מבלי שהשכן לאופן ספייס ישים לב.

      5. אל תוותרו על ארוחת בוקר

      בינינו, מי כמעט אוכל ארוחת בוקר בדרך למשרד או במשרד עצמו? רבים מאיתנו בוחרים לדלג על הארוחה הכי חשובה ביום שמעניקה לגוף ולמוח שלנו אנרגיה, מעודדת את המטבוליזם ועוזרת לנו להתפקס על המטלות של היום.

      via GIPHY

      6. תביאו אתכם אוכל למשרד

      מעשר בבוקר אתם כבר חושבים על ארוחת צהריים, וכשהשעה הלגיטימית שלה מגיעה זה כבר לא משנה מה בריא ומה לא, אתם רוצים את זה מהר. ובפיתה. בשביל זה יש את האנשים החכמים שמביאים איתם את ארוחת הצהריים מהבית, כולל פירות וחטיפים בריאים. נכון, לחמם במיקרו של העבודה זה לא תמיד קול, אבל זה מרזה. וזה הכי קול.

      7. האויב שבפנים

      הנשנושים של קומה 3, הממתקים במכונה ועוגת היום הולדת של השכנים, הם האויבים האמיתיים של הדיאטה שלכם. ואנחנו אומרים את זה מניסיון. נסו להרחיק את הדברים האלה כמה שניתן ושימו במקומם במגירה, שקדים, חמוציות ותמרים.

      8. שתו הרבה מים

      זה אומנם נמצא בתחתית הרשימה שלנו אבל זה בהחלט אחד הטיפים הכי טובים שאנחנו יכולים לתת לכם. מלאו לעצמכם בקבוק מים ושימו אותו על השולחן ליד המחשב. ככה לא רק שתשו יותר מים, אלא גם תצטרכו ללכת לקום ולמלא אותו וגם ללכת לשירותים. אם אתם מאלה שמתבאסים ממים, ויש לא מעט כאלה, תכניסו לימון, נענע או אפילו חתיכות פרי שימתיקו אותם קצת.