מתוק לו: כמה כפיות סוכר יש במאכלים הבאים?

אתם חושבים שרק בשוקולד או בקפה של הבוקר יש סוכר, אבל כל כך הרבה מאכלים שאתם מכניסים לפה מכילים את האבקה הלבנה, ובכמויות. הדיאטנית שלנו באה לעשות סדר. וגם קצת לבאס

צילום מסך

בווידיאו: הנה כמות הסוכר במשקאות ממותקים

אם אתם חיים על הפלנטה הזו בשנים האחרונות, בוודאי כבר שמעתם על ההשפעות הבריאותיות של הסוכר. מחקרים מהשנים האחרונות הראו כי סוכר משפיע על הגוף כמו סם, והוא לא רק הופך את האוכלוסייה המערבית לשמנה יותר, אלא גם פוגע בכבד, משבש את חילוף החומרים ומגביר את הסיכון לתחלואת לב ולסוכרת.

ההמלצה כיום היא להגביל את צריכת הסוכר היומית הכללית ללא יותר מ-10 כפיות (40 גרם) ליום. כיוון שסוכר נמצא כמעט בכל מאכל, זה דורש מאיתנו לבדוק את הכמויות שמצוינות על גבי אריזות מוצרי מזון ולהגביל את צריכת המזונות הממותקים.

הסוכר ברשימה מתייחס לכמות הסוכרים הפשוטים כחלק מסך הפחמימות במאכלים ובמשקאות השונים. יש לציין שכל הפחמימות מתפרקות בגוף לסוכר בתהליך העיכול ולכן יש לשים לב גם לכלל הפחמימות במאכלים ובמשקאות השונים.

עוד בנושא:
איך סוכר משפיע על המוח?
לתוך הפרצוף: כך הסוכר פוגע לכם בעור הפנים
בשר או סוכר: מה באמת גורם למגפת ההשמנה העולמית?

עוד באותו נושא

מה קורה לגוף אחרי שנה בלי סוכר?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/הלתנאי שימוש
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully