בלי לצאת מהמזגן: 5 תרגילים לבטן שטוחה

לכבוד הקיץ - העונה שבה כולנו חושפים קצת יותר עור - הדס שינדלר יצאה לבדוק איך הופכים את הבטן לשטוחה בחמישה תרגילים פשוטים שאפילו ישאירו אתכם במזגן

  • פילאטיס
  • השמנה
  • בטן
הדס שינדלר
צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

מי לא חולם על בטן שטוחה, במיוחד בימים של קיץ ובגדי ים בחוף. מלבד העובדה שזה קצת פחות אסתטי, שומן עודף בבטן הוא מקור לדאגה מפני שהוא עשוי להעיד על מחלות כלי דם, סוכרת ועוד. בנוסף, לא פשוט להיפטר ממנו, אלא בעזרת תרגילים המכוונים בעיקר לאיזור זה.

פילאטיס היא שיטה שנשענת על שלושה יסודות נשימה, ארגון מרכז הגוף ותנועתיות של עמוד השדרה. ככזו, גם תרגילים פשוטים לכאורה כמו תרגילי בטן, יש לעשות לפי הסדר, ובתנועה נכונה, תוך כדי שמירה על הוצאת והכנסת אוויר נכונה. הנה חמישה תרגילים שיחזירו לכם את הבטן למקום.

עוד באותו נושא

זה מוכח: המאכלים שבאמת עוזרים להוריד את הכרס

לכתבה המלאה

נכנסים לכושר עם וואלה! בריאות:
גלגל מסתובב: כמה קלוריות שורפים בספינינג?
הלכנו להתעופף באימון של יוגה אווירית
יוגה להמונים: 5 תנוחות שיקלו לכם על הכאבים

צולם בסטודיו פילאטיס D&A סניף רמת חן. הלבשה הדס: פומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/הלתנאי שימוש
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully