פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      נאחזת באוויר: הלכנו להתעופף באימון של יוגה אווירית

      לקראת הקיץ, שלחנו את רחלי רוטנר לחינוך מחדש באימוני כושר שונים. והפעם העלינו אותה על ערסל כדי לעשות יוגה אווירית ושלל היפוכים מרהיבים. היא חזרה גבוהה יותר, אבל התנגשה בעמודים כל הדרך הביתה

      נאחזת באוויר: הלכנו להתעופף באימון של יוגה אווירית
      צילום: דייב שחר, עריכה: יותם וקס

      כבר הכנתם את גופכם לקיץ? כתבתנו רחלי רוטנר במקרה לא הספיקה, אז החלטנו לתלוש אותה מהספה ולהעביר אותה סדרת אימונים מפרכים, אימון אחר בכל שבוע. אחרי שהיא גלשה ביבשה עם רוני דואני, הגיע הזמן להניף אותה באוויר - באימון של Anti-Gravity Yoga, יוגה אווירית.

      רחלי באימון יוגה אווירית (ניב אהרונסון)
      (צילומים: ניב אהרונסון)

      אימון האנטי-גראוויטי משלב אלמנטים של יוגה, פילאטיס, כושר ואקרובטיקה אווירית והכל על הערסל. המטרה היא לקחת את היתרונות הבריאותיים והפיזיולוגים של היוגה ולאפשר גם למי שאינו עוסק בה, לבצע בקלות אלמנטים חשובים ומבריאים.

      על ידי ישיבה על ערסל המתאמן מבצע מתיחות והתהפכויות - ומאחר והתרגילים נעשים באוויר, אין עומס על המפרקים ועמוד השדרה במהלך האימון. השיטה פותחה על ידי מתעמל ניו יורקי בשם כריסטופר הריסון, והיא אמורה לגרום לשרירים להתארך - ולנפש להשתחרר ולהירגע. אם כי במקרה של רחלי, כרגיל, זה בעיקר נגמר בצרחות ונפנופי ידיים ואיומים בהתפטרות מוואלה.

      רחלי באימון יוגה אווירית (ניב אהרונסון)
      רחלי באימון יוגה אווירית (ניב אהרונסון)
      רחלי באימון יוגה אווירית (ניב אהרונסון)
      רחלי באימון יוגה אווירית (ניב אהרונסון)
      רחלי באימון יוגה אווירית (דייב שחר)