פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      לקראת הקיץ: יצאנו לגלוש ביבשה עם רוני דואני

      לקראת הקיץ, שלחנו את רחלי רוטנר לחינוך מחדש באימוני כושר שונים. התחנה הראשונה: אימון ה-Surf-Set, התעמלות על גלשן מינוס הים שמסביב, שמעבירה רוני דואני. אין סכנת טביעה, אבל כרישים דווקא יש

      לקראת הקיץ: יצאנו לגלוש ביבשה עם רוני דואני
      צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מאיה בן ניסן

      כבר הכנתם את גופכם לקיץ? כתבתנו רחלי רוטנר במקרה לא הספיקה, אז החלטנו לתלוש אותה מהספה ולהעביר אותה סדרת אימונים מפרכים, אימון אחר בכל שבוע. התחנה הראשונה - אימון ה-SURFSET שמעבירה רוני דואני בהולמס פלייס תל אביב, למי שרוצה להתאמן על גלשן, בלי המטרד המיותר הזה מסביב שנקרא ים.

      SURFSET היא שיטת אימון חדשה שהגיעה כל הדרך מארה"ב, והיא מדמה גלישה על גלשן גלים לא יציב, אבל בתוך סטודיו ממוזג. התזוזות של הגלשן במהלך האימון מחזקות את שרירי המתאמן, שמתרגל יציבה, עבודה על שרירי הליבה, גמישות וקורדינציה. חלק לא מבוטל מהאימון הוא גם הדמיון המודרך: לשלב את התרגילים עם קפיצה מדומיינת על "גל", חתירה לעבר ה"חוף" או מלחמה לחיים או למוות מול "כרישים" באמצעות בעיטות באוויר.

      האימון מורכב מארבעה סוגים שונים: BURN - שהוא אימון בעצימות גבוהה לצד עבודה על השרירים האחראיים על היציבה, BALANCE - שעובד באמצעות משחקי תרגילי שיווי משקל המפעילים את שרירי הליבה, BUILD - שהיא עבודה עם גומיות או משקולות שמחזקות ומאריכות את השריר ו– BLEND שכשמה כן היא, תוכנית המשלבת את שלושת השיטות עם דגש על תנועות גלישה. לטענת המאמנים, בשיעור של כ-45 דקות אתם עתידים לשרוף בין 400 קלוריות ל-900 קלוריות, תלוי באינטנסביות האימון. והעיקר, בלי לטבוע אפילו פעם אחת.

      לאתר החברה