וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה בכלל קרוספיט?

16.4.2015 / 15:00

אחרי שהפך לאחד האימונים הנחשקים, הגיע הזמן לעשות היכרות מעמיקה עם הקרוספיט. למי זה מתאים? איזה תרגילים עושים? והאם כל אחד באמת יכול להרים משקולות?

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן

לפני שנה אם הייתם שואלים אדם ברחוב מה זה קרוספיט, הוא כנראה לא היה יודע לענות לכם. שיטת האימון החדשה יחסית שכובשת את ישראל, היא כבר לא עניין של כמה משוגעים ויותר ויותר אנשים בוחרים לעזוב את חדרי הכושר ומגיעים למכוני הקרוספיט.

אז מה זה קרוספיט? "בקרוספיט אנחנו משתמשים במגוון רחב של טכניקות וכלים", מסביר אורן שניידר, בעלים ומאמן ראשי קרוספיט וייט סיטי. "האימונים מתבססים על הנפות אולימפיות, התעמלות קרקע ומכשירים בשילוב עם עבודה אירובית, שכוללת ריצות קצרות וארוכות, קפיצות בחבל ועוד".

שונה לחלוטין מחדר כושר

לדבריו של שניידר, מדובר באימון שונה לגמרי מזה שהייתם עושים בחדר הכושר. "הקרוספיט משתנה על בסיס יומי, הן מבחינת התרגילים, המשקלים והכלים והוא מתבצע במסגרת קבוצתית תומכת". וזה לא הדבר היחיד. הקרוספיט הוא גם אחד מענפי הספורט היחידים שיש בו שיוויון מוחלט בין נשים וגברים מבחינת התרגילים. שניידר מסביר כי הקרוספיט מביא תוצאות אמיתיות ולא רק קוסמטיקה. "כל יום פה הוא אתגר פיזי חדש".

בין ה-30 לאפריל ל-1 במאי תערך באצטדיון הדר יוסף תחרות הכושר הגופני של ישראל (RFA)

למה פעילות גופנית הפכה להיות כל כך מסובכת?
אימון זריז: 5 תרגילים ב-5 דקות
לשרוף 500 קלוריות באימון

  • עוד באותו נושא:
  • קרוספיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully