וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו העונה: 6 סיבות לעשות דווקא עכשיו ניקוי רעלים

30.3.2015 / 8:00

באביב יש תחושה של התחדשות בחוץ, וחשוב לקיים אותה גם מבפנים. ניקוי רעלים של הגוף, לא רק עוזר בהאצת תהליכי שמירה על המשקל, אלא משפר את עור הפנים, השיער, תפקוד המוח ואף מעכב מחלות. כל הסיבות לנקות את הגוף עם בוא האביב

ניקוי רעלים. ShutterStock
העונה הנכונה לניקוי רעלים/ShutterStock

זה באוויר שאנחנו נושמים, במזון שאנחנו אוכלים, בעשן המכוניות והמפעלים, בקרינה הסלולרית שאנו שוחים בה ואפילו בתכשירי הקוסמטיקה וחומרי הניקוי. הרעלים והזיהום נמצאים בכל מקום וגובים את המחיר מהגוף שלנו. ואם זה לא מספיק, גם ללחצים היומיומיים ולתזונה המערבית הלקויה שמורכבת ממזונות מעובדים, חומרים משמרים, סוכר, מלח וקמח לבן, יש השפעה מזיקה על ההתנהלות שלנו בעולם.

העומס הלא בריא הזה על כל המערכות שלנו בגוף, מקשה עלינו להתמודד, לכן חלק מהן קורסות וזקוקות לעזרה ולתמיכה. כתוצאה מכך, הגוף שלנו עובד שעות נוספות ותחת עומס רב, וחשוב לעזור לו לנוח ולהעניק לו את חומרי הגלם הדרושים על מנת להתמודד ככל האפשר עם החיים המודרניים.

תהליך של ניקוי רעלים מחזיר לנו את השליטה על גופנו ועל ההרגשה שלנו, ומאפשר לנו לבצע פעולות שיובילו אותנו להרגשה של חיוניות, ערנות ובריאות. הנה 6 סיבות למה כדאי לכם באביב הנוכחי לנקות את הגוף.

1. טיפול עשרת אלפים שנתי

כמו שאת המכונית שלנו אנו מכניסים למוסך אחת לשנה למרות שהיא עדיין נוסעת היטב, כך צריך להעניק לגוף שלנו טיפול עשרת אלפים אחת לשנה ולאפשר לו לשפר את תפקודי המערכות שלו. תהליך של ניקוי רעלים מאפשר לגוף לשפר את התפקוד של כלל מערכות הניקוי שבו, כמו מערכת העיכול, הכבד, מערכת הלימפה, העור, הכליות והמוח.

איך עושים ניקוי רעלים?

2. שיפור חילוף החומרים

תהליך של ניקוי רעלים מלווה לרוב בשיפור של חילוף החומרים, מאחר ומעניקים לגוף עושר של רכיבים תזונתיים ונותנים לו הפוגה מעבודה העיכול הקשה, הגוף פנוי לעבודת חילוף החומרים. זו הסיבה שניקוי הרעלים הוא תהליך שמתאים למצבים שבהם רוצים לרדת במשקל או כשמרגישים תקועים מבחינת המשקל.

עוד דרך לשפר את חילוף החומרים בגוף

עוד באותו נושא

כל מה שאתם צריכים לדעת על ניקוי רעלים

לכתבה המלאה
שייק ירוק. ShutterStock
יוצר תחושה של אנרגיה והתחדשות. כלורופיל/ShutterStock

3. לעצור את הזיקנה

ניקוי הרעלים מעשיר את הגוף שלנו בנוגדי חימצון שמחדשים לנו את התאים ושומרים אותנו צעירים. הכלורופיל, אותו צורכים במסגרת הניקוי, מחזק את המערכת החיסונית ועוזר ביצירת תחושה של אנרגיה וחיוניות.

מה הסוד לחיים ארוכים?

4. המחשבה מתחדדת

רבים מדווחים שלאחר ביצוע של ניקוי רעלים, היכולת המנטאלית והמיקוד גדלים ואיתם גם המחשבה מתחדדת. חלק אף מספרים כי לאחר הניקוי מגיעה מעין בהירות מחשבתית שעוזרת לקבל החלטות ולבצע שינויים נוספים בחיים מעבר לשינוי התזונתי.

6 דרכים טעימות לשמור על המוח צלול

שורש כורכום. ShutterStock
בניקוי משתמשים בתוספים אנט דלקתיים שמעכבים תהליכי דלקות בגוף/ShutterStock

5. מניעת ועיכוב התפתחות מחלות

בתהליך של ניקוי רעלים מאזנים את מערכות הגוף, משפרים את תפקודי הכבד ואת תפקודי מערכת העיכול, מבססים את מערכות הגוף, מאזנים את בלוטת הלימפה ואת משק הסוכר בגוף. בצורה זו ניתן למנוע התפתחות של דלקות, התפתחות של סכרת ושל מחלות לב וסרטן. בנוסף, במצבים של דלקות מפרקים ניקוי רעלים יכול מאד להיטיב עם הסובלים, היות ומתקיים תהליך "ניקוי" המפרק את הפסולת מהמפרקים. יחד עם שימוש בתוספים אנטי דלקתיים כמו כורכום, נותר תהליך שמעכב את תהליכי הדלקת שמצויים בגוף.

כל מה שבריא בכורכום

6. שיפור עור הפנים והשיער

אחת התופעות המעניינות לאחר ביצוע תהליך של ניקוי רעלים היא עור פנים קורן וחיזוק השיער והציפורניים. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שתכניות של ניקוי רעלים עשירות מאד במינרלים ולכן הן מביאות לשיפור מרקם עור הפנים, כמו גם לחיזוק שורשי השיער, הפסקת הנשירה וגדילה של ציפורניים חזקות יותר.

8 מזונות שגורמים לעור שלכם להזדקן

עדי גולדנברג היא נטורופתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully