וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קנאביס הוא הוויאגרה הנשית?

9.12.2014 / 14:21

נדמה כי לאורך השנים, רק האורגזמה הגברית קיבלה במה. כעת, בעזרת צמח הקנאביס גם לנשים יש מעורר חשק מיני, אך בניגוד לגלולה הכחולה, הוא כולו טבעי

גידול מריחואנה. AP
עוד יתרון מפתיע לקנאביס?/AP

אחרי שאיבדנו את נקודת הג'י הנשית וזכינו באמצעי מניעה חדש לגברים שמחליף את הקונדומים, יש עוד חדשות שקשורות לחיי המין שלנו. וליתר דיוק, לחיי המין הנשיים. שמן סיכה חדש שמיועד לנשים ועשוי מקנאביס כובש את קליפורניה בחודשים האחרונים, ומציע שדרוג לאורגזמה ולחוויית הסקס בכלל.

Foria, זהו שמו של השמן שמכיל את החומר הפעיל של הקנאביס - THC ומעורבב עם שמן קוקוס. השמן אומנם נמכר כרגע רק בקליפורניה, ורק לכאלה בעלי רישיון לגראס רפואי, אך הוא עתיד להגיע גם לקולורדו וושינגטון.

"Foria מביאה לקצות האצבעות שלכן את הכוח של אומנות צמחי המרפא העתיקה כדי להוות השראה של ריפוי ולשחרר תענוגות עמוקים", נכתב באתר החברה שטוענת כי צמח הקנאביס הוא המעורר המיני העתיק ביותר שידוע בעולם. עוד נכתב באתר כי על אף שלגברים יש תרופות ועזרים להגברת החשק המיני והאורגזמות, הנשים נותרות מאחור וכ-50 אחוזים מהאמריקאיות מדווחות על בעיות בחיי המין שלהן.

שמן סיכה מקנאביס. Thecannabist, אתר רשמי
Foria. הוויאגרה הנשית/אתר רשמי, Thecannabist

באתר מסופר סיפורן של נשים שהעידו שהשתמשו בחומר הסיכה ודיווחו על אורגזמות חזקות יותר ושינה טובה יותר. חלק מהנשים דיווחו על רגישות מוגברת באיבר המין שבאה בגלים, חמימות ותחושת עקצוץ . אחרות העידו כי חזרה להם המשיכה המינית לבני זוגם, וחלק מהנשים העידו כי החומר דחף אותן להרפתקאות מיניות מסעירות.

עוד באותו נושא

כסף והומור משפיעים על האורגזמה הנשית

לכתבה המלאה

צמח הקנאביס ידוע ביכולותיו להרגיע את הגוף ולהשפיע על הרצפטורים במוח שמשפיעים על תחושות המישוש והאופוריה, מה שיוצר מתכון די בדוק ליחסי מין מוצלחים. במוצר הנוכחי אומנם אין את ההשפעה הממסטלת של עישון הקנאביס, אך הנשים שהשתמשו בו העידו בכל זאת על הנאה מכופלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully